Iranian Agriculture News Agency

معرفی 11 مرکز متخلف به مرجع قضایی در طرح نظارت نوروزی دامپزشکی خراسان شمالی

با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی خراسان شمالی در نوروز 99 ضمن انجام بیش از 3200 مورد بازرسی مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، 11 مرکز متخلف به مراجع ذی صلاح قضایی معرفی شدند.

معرفی 11 مرکز متخلف به مرجع قضایی در طرح نظارت نوروزی دامپزشکی خراسان شمالی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره کل با اشاره به اجرای طرح نوروزی نظارت بهداشتی در بازه زمانی 25 اسفند 98 تا 15 فروردین 99 گفت: در این طرح درمجموع 3272 فقره بازدید از مراکز تولید، نگهداری، توزیع و عرضه فرآورده های خام دامی، اعم از کشتارگاه های دام و طیور، واحدهای بسته بندی فرآورده ها، واحدهای عرضه کننده، رستوران ها و... انجام شد که درنتیجه، 14 هزار و 588 کیلوگرم فرآورده غیر قابل مصرف، ضبط و معدوم شد.

علی اکبر دلیرصحرایی افزود: در این طرح هم چنین 11 مرکز متخلف به مراجع قضایی معرفی شدند و 2 واحد متخلف نیز تعطیل شد. وی با بیان این که تعداد موارد برخورد با خودروهای غیرمجاز عرضه کننده فرآورده های خام دامی نیز 104 فقره بود، ادامه داد: میانگین تعداد اکیپ های بازرسی در هر روز اجرای این طرح در کل استان 17 واحد و حجم کاری انجام شده در بازه اجرای طرح نیز 7350 نفر-ساعت بوده است. وی یادآور شد: سامانه ارتباط تلفنی 1512 دامپزشکی استان به طور شبانه روزی آماده دریافت نظرات و شکایات مردمی درخصوص تخلفات احتمالی در زنجیره تولید تا عرضه فرآورده های خام دامی است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید