Iranian Agriculture News Agency

مشکل بازار شیر دامداران گرمه حل شد

مدیر جهادکشاورزی گرمه گفت: دامداران این شهرستان، با شرایط ایجاد شده از بیماری کرونا، در فروش شیر تولیدی‌شان با مشکل روبه رو بودند که بتازگی، حل شده است.

مشکل بازار شیر دامداران گرمه حل شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، یحیی رمضانی گفت: بخش بسیار زیادی از شیر خام تولیدی در واحدهای دامداری این شهرستان، به خارج استان منتقل می شد اما با شیوع کرونا، انتقال این محصول به خارج استان با مشکل روبه‌رو شده است.  

وی افزود: گاوداران از اینکه شیر تولیدی شان روی دست مانده، نگران و منتقد بودند و البته مراجعات زیادی به اداره جهاد کشاورزی داشتند، در این زمینه با پیگیری های انجام شده، قرار است این محصول به کارخانه لبنیات شهرستان فاروج تحویل شود.

مدیر جهادکشاورزی گرمه خاطرنشان کرد: قرار است واحد لبنی در شهرستان فاروج، شیر دامداران شهرستان گرمه را با قیمت مصوب ۲۳ هزار و  ۵۰۰ ریال خریداری کند البته وجوه شیر، با چند ماه تاخیر پرداخت خواهد شد.  

رمضانی گفت: در این شهرستان،  سه مرکز جمع آوری نسبت به خرید شیر دامداران فعالیت دارد و روزانه هفت تا هشت تن شیر خام تولیدی دامداران، جمع آوری می شود.  

مدیر جهاد کشاورزی گرمه خاطرنشان کرد: دامداران نگران تامین علوفه و آذوقه مورد نیاز دام هستند که در این زمینه هم پیگیری هایی انجام شده و این اقلام،  تامین می شود.  

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید