Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان دامپزشکی:

در بخش کشاورزی و دامی موفق عمل کرده‌ایم

رییس سازمان دامپزشکی گفت: کشور در ۴۰ سال سپری شده از انقلاب اسلامی، در حوزه تولید بخش‌های کشاورزی و دامی عملکرد موفقی داشته و اتفاقات ارزنده‌ای افتاده است که یقینا در گام دوم انقلاب، موفقیت های بیشتری رقم خواهد خورد.

در بخش کشاورزی و دامی موفق عمل کرده‌ایم

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، رییس سازمان دامپزشکی گفت: کشور در ۴۰ سال سپری شده از انقلاب اسلامی، در حوزه تولید بخش‌های کشاورزی و دامی عملکرد موفقی داشته و اتفاقات ارزنده‌ای افتاده است که یقینا در گام دوم انقلاب، موفقیت های بیشتری رقم خواهد خورد.

علیرضا رفیعی پور، در جمع مدیران و کشاورزان شهرستان شیروان اظهار کرد: زیرساخت های بسیار مطلوبی در این حوزه ها فراهم شده که در حکم فونداسیون و پی‌ریزی تولید را دارد و نتایج و محصولات آن در ۴۰ سال دوم انقلاب درو خواهد شد.

وی به برخی از این موفقیت ها در بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: هم اینک ایران در دنیا رتبه نخست تولید ماهی قزل آلا، چهارم تولید عسل، هشتم مرغ، نهم تخم مرغ و رتبه دهم شیر را دارد و در خیلی از محصولات زراعی و باغی نیز در رده های اول تا سوم قرار گرفته است.

رفیعی پور در عین حال بر ضرورت جوانگرایی در همه عرصه ها در گام دوم انقلاب تاکید کرد و افزود: جوانان ما امروز از دانش و توانایی بالایی برخوردارند و باید به آنان اعتماد کرده و ضمن مشارکت دادن آنها در کارها،  تصمیم گیری را به آنان بسپاریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی نیز گفت: در شرایط سخت کنونی کشور، سرمایه گذاری بخش خصوصی در حکم حمایت از اشتغال است که این کار کمتر از جهاد نیست.

رضا رجب زاده با بیان اینکه اقتصاد و اشتغال بزرگترین دغدغه کشور ما است، اظهار داشت: در شهرستان شیروان اجرای طرح های خوبی آغاز شده که به زودی بزرگترین پروژه گردشگری شرق کشور در این شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی افزود: در خراسان شمالی، پس از کشاورزی، گردشگری از پیشران های مهم توسعه استان است که با توجه به این بخش و اجرای طرح در این حوزه، می تواند زمینه اشتغالزایی و توسعه منطقه را فراهم کند.

فرماندار شیروان نیز گفت: این شهرستان در بسیاری از شاخص های کشاورزی رتبه نخست استان را دارد و اینک ۷۰ درصد تولید مرغ استان مربوط به شیروان است.

امین رضا مرآتی اظهار داشت: شیروان در جذب اعتبارات اشتغال رتبه نخست استان را دارد که به زودی طرح های بزرگی را در این شهرستان کلنگ زنی و آغاز خواهیم کرد که می تواند به تولید شهرستان رونق دهد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید