Iranian Agriculture News Agency

برگزاری نشست هم‌اندیشی و هماهنگی محققین و مروجین جهاد کشاورزی در بجنورد

نشست هم‌اندیشی و هماهنگی فعالیت‌های محققین معین و مروجین جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد با حضور رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و هیئت همراه، مدیر جهاد کشاورزی، معاونین، رییس اداره هماهنگی ترویج کشاورزی شهرستان بجنورد در محل دفتر مدیریت جهاد کشاورزی بجنورد برگزار شد.

برگزاری نشست هم‌اندیشی و هماهنگی محققین و مروجین جهاد کشاورزی در بجنورد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، نشست هم‌اندیشی و هماهنگی فعالیت‌های محققین معین و مروجین جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد با حضور رییس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و هیئت همراه، مدیر جهاد کشاورزی، معاونین، رییس اداره هماهنگی ترویج کشاورزی شهرستان بجنورد در محل دفتر مدیریت جهاد کشاورزی بجنورد برگزار شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بجنورد در این نشست بر همکاری بیش از پیش محققین معین و مروجین بخش کشاورزی تاکید کرد و گفت: هدف همه کارشناسان کشاورزی افزایش بهره‌وری در حوزه‌ای مختلف کشاورزی است که در نهایت به افزایش درآمد کشاورزان و رضایتمندی این قشر زحمتکش می انجامد.

اسماعیل محمودآبادی با اشاره به استفاده از قابلیت های بخش خصوصی و شرکت های فنی و مهندسی جهت برون سپاری برخی وظایف محوله به مروجین مراکز جهاد کشاورزی گفت: با برنامه ریزی مناسب می توان به اهداف تعیین شده از سوی وزارت متبوع رسید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید