Iranian Agriculture News Agency

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاروج معرفی شد

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی طی مراسمی به عنوان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاروج معرفی شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاروج معرفی شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ایمانی طی مراسمی به عنوان مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان فاروج معرفی شد.

این آیین با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و رییس اداره آموزش عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی، مدیر و معاونین جهاد کشاورزی شهرستان فاروج برگزار شد.

حجت السلام والمسلمین علی غلام نژاد مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در این آیین گفت: دغدغه ی دینداری و پایبندی به دین باید ملاک کار و زندگی ما باشد و حوزه ی نمایندگی ولی فقیه را حافظ ارزش های دینی و اعتقادی دانست.

وی با اشاره اینکه روحانیت همیشه و همه جا  پیشگام بوده و باید برای تمام کارکنان الگو باشد افزود: امروز پرداختن به امر معیشت مردم از مهم ترین وظایف وزارت جهاد کشاورزی است و ما در خط مقدم قرار داریم.

وی گفت: توجه به غذای سالم، پاک و حلال یکی دیگر از رسالت‌های جهاد کشاورزی محسوب می‌شود که برای سلامت جسمانی و پاکی روح لازم و ضروری است و می‌باید حساسیت ویژه‌ای در این حوزه وجود داشته باشد.

وی جهادکشاورزی را سربازان سازندگی و امنیت غذایی دانست و افزود: حوزه نمایندگی ولی فقیه مسوولیت سنگین فرهنگ سازی و نشر و گسترش فرهنگ جهادی در جامعه ی مخاطب را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید