Iranian Agriculture News Agency

آخرین دوره تخصصی اصول خبرنویسی ویژه روابط عمومی‌های جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

آخرین دوره تخصصی آموزشی اصول خبرنویسی ویژه کارکنان و رابطین روابط عمومی های جهاد کشاورزی خراسان شمالی و با تدریس جناب آقای لنگری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی برگزار شد.

آخرین دوره تخصصی اصول خبرنویسی ویژه روابط عمومی‌های جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، این دوره آموزشی پنج روزه در پنج هفته متوالی با هدف تقویت مهارتهای خبرنویسی در محل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان شمالی برگزار شد.

سرپرست روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این کارگاه با اشاره به لزوم ارتقای مهارتهای خبرنویسی در کارکنان اظهارداشت: برگزاری این دوره میتواند شروعی برای حرکت به سمت خبرنویسی حرفه ای در روابط عمومی باشد که باید تداوم یابد.

مهندس آرش شایان افزود: توسعه فناوری های نوین، آشنایی با اصول درست نویسی را برای همه افراد از جمله  فعالان حوزه روابط عمومی به یک ضرورت تبدیل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با وجود فناوریهای نوین ارتباطی و خبری، روابط عمومی ها باید رویکرد نوینی در حوزه اطلاع رسانی اتخاذ کنند چرا که در جامعه اطلاعاتی مدرن با وجود تعدد و تکثر رسانه ها؛ نیاز است که به ارزش خبری" تازگی" توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی سرفصل ها و محتوای این دوره آموزشی را اصول خبرنویسی،خبرنویسی آنلاین،مفاهیم اساسی در خبرنویسی،نشانه گذاری یا علامت گذاری در خبر،گزارش نویسی،انواع گزارش،سبک­های تنظیم گزارش،فنون مصاحبه،تأثیر عوامل درون و برون سازمانی در تهیه و تنظیم گزارش و خبر با هدف افزایش دانش نظری در حوزه خبرنویسی و گزارش نویسی وارتقای مهارت عملی در تهیه اخبار، گزارش رویدادها عنوان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید