Iranian Agriculture News Agency

به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا ؛

جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرزندان شهدا در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدا ؛ جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرزندان شهدا در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با حضور سرپرست سازمان ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه، مدیر امور اداری، رییس اداره امور ایثارگران و فرزندان شهدا شاغل در سالن کشاورز این سازمان برگزار شد.

جلسه بررسی مسائل و مشکلات فرزندان شهدا در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان شمالی، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و ایثارگران اظهار داشت: آسایش و امنیت حاکم بر کشور را از برکت خون شهدا و ایثارگری و رشادت‌های رزمندگان اسلام داریم و سربلندی مردم و نظام مدیون ایثارگری رزمندگان و شهداء است.

محمد محمدزاده در ادامه با اذعان بر این موضوع که فرهنگ ایثار و از جان گذشتگی در برهه های تاریخی کشور ایران همواره ارزشمند بوده و هست بر ضرورت نگاه دقیق و موشکافانه به تاریخ دفاع مقدس و رشد بصیرت در درک هرچه بهتر پاسداری از ارزش‌های این بخش از تاریخ انقلاب اسلامی تاکید نمود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی وفقیه در سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی نیز با بیان اینکه روز بزرگداشت شهدا بزرگداشت جهاد، فداکاری و مقاومت مردم ایران است، گفت: روز بزرگداشت‌شهدا روز بزرگداشت همه فضائل تاریخ انقلاب ‌اسلامی ‌است.

حجت الاسلام مومن با تصریح براینکه که ما باید  نگاهی عمیق به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشیم بر اهمیت حفظ و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید نمود.

در این جلسه فرزندان شهدا به بیان مسائل و مشکلات پرداخته و نقطه نظرات خود را مطرح کردند و

در خصوص راهکارهای رفع این مشکلات بحث و تبادل نظر شد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید