Iranian Agriculture News Agency

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با امام جمعه شهرستان بجنورد

مهندس محمد محمدزاده رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به مناسبت انتصاب جدید خود دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی با امام جمعه شهرستان بجنورد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، محمدزاده در این دیدار با اشاره به تلاش شبانه روزی و صادقانه کارکنان جهاد کشاورزی در خدمت رسانی به کشاورزان استان  افزود: کارکنان این سازمان فرهنگ جهادی را سر لوحه کار خود قرار داده اند و بی ادعا تمام تلاش خود را در جهت توسعه بخش کشاورزی  به کار گرفته اند.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد نیز گفت: جهاد کشاورزی جایگاهی اثرگذار در زندگی مردم هم در بحث تامین مایحتاج و سفره آنها و هم اشتغال دارد چراکه کشاورزی و دامداری پایه‌های اصلی اشتغال در کشور و در استان بوده و بیشترین درصد اشتغال‌زایی مربوط به همین حوزه است.

حجت الاسلام والمسلین نوری از کارکنان جهاد کشاورزی خواست با مدیریت جهادی و بطور جدی با برنامه ریزی و سازماندهی در جهاد کشاورزی همچون گذشته تلاش کنند.

وی توجه جدی به حل مسائل و مشکلات کشاورزان و بهره برداران و همچنین پیگیری مطالبات و تامین نهاده های کشاورزی را از مواردی بیان کرد که در سالی که از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، نامگذاری شده، در دستور کار حوزه خود قرار دهند.

 امام جمعه شهرستان بجنورد در پایان از زحمات و پیگیری های سازمان جهاد کشاورزی استان در راستای تامین امنیت غذایی تشکر و قدردانی کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید