Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی پیام تبریک صادر کرد.

پیام تبریک رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان شمالی، متن پیام بدین شرح است:                                                            

  بسمه تعالی

انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی (ره)

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، یاد آور راهبری های انقلابی و حیاتبخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

انقلاب اسلامی ایران، مظهر تجلی نور در ظلمت و نماد دستیابی به معانی عمیق قرآنی در قلوب ملت همیشه در صحنه ایران است. طلیعه رهایی انسانیت از خودکامگی و استبداد ستم شاهی به رهبری فرزانه ای است که اندیشه ای جز عزت اسلام در سر نداشت.

دوازدهمین روز بهمن هر سال، شوق‌انگیزترین صفحه کتاب انقلاب، یعنی روز ورود رهبری آگاه، حضرت امام‌ خمینی(ره) به ایران ورق می خورد، انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت، که بدانیم مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت تناور این انقلاب با خون آنان سیراب گردیده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام شهدا، و 41 شهید سازمان جهاد کشاورزی استان ، فرا رسیدن ۱۲ بهمن سالروز ورود تاریخی بزرگمرد تاریخ حضرت امام خمینی(ره) را به میهن اسلامی، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر و فرا رسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به دولت و ملت بزرگ ایران اسلامی و مردم شهید پرور و ولایت مدار خراسان شمالی  تبریک و تهنیت گفته و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون را در خدمتگزاری به این ملت شریف و غیور در سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها خواستارم.

              عبداله یوسفی

   رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان شمالی

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید