Iranian Agriculture News Agency

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان:

تشدید نظارت بر توزیع مرغ در خراسان رضوی

نحوه توزیع مرغ تا رسیدن به مصرف کننده با حضور نمایندگان قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی و تعزیرات حکومتی بررسی و رصد می‌شود.

 تشدید نظارت بر توزیع مرغ در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی  با حضور در نشست هماهنگی تهیه شیوه نامه توزیع مرغ گرم و منجمد در سطح استان با اعلام این مطلب بیان کرد: برای کاهش تنش و بهبود روند توزیع و جلوگیری از افزایش قیمت مرغ در بازار خراسان رضوی، نماینده تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه و دستگاه‌های نظارتی بر کشتار مرغ کشتارگاه‌های استان و میزان تحویل مرغ از سوی مرغداری‌ها به کشتارگاه‌ها متناسب با نهاده‌های دولتی که دریافت می‌کنند تا زمان توزیع این کالا در بازار نظارت دارند.

مدنی اظهار کرد: مجموعه‌های بازرسی و نظارتی باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع مرغ نظارت کنندو در جریان روند انجام امور از فرایند کشتار، استحصال، تولید، بسته بندی، نگهداری و حمل نقل از نزدیک قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مسئولین شهرستانها باید با دقت بیشتر بر نحوه توزیع مرغ نظارت کرده و گزارشات مربوط به این موضوع را در اسرع وقت جهت پیگیری اطلاع دهند، گفت:باید به صورت ویژه بر روند کشتار در کشتارگاه‌های طیور نظارت داشته  و درصورت مشاهده هرگونه تخلف و مغایرت در مجوزهای صادره، مراتب در اسرع وقت به ارگان‌های نظارتی استان اطلاع رسانی شود.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی بیان کرد: نظارت اداره کل تعزیرات حکومتی استان   و  دستگاه قضا بر واحدهای تولیدی و کشتارگاهها در جهت اقتصاد مقاومتی، رفع موانع تولید است.

مدنی افزود:با هماهنگی و هم افزایی دستگاههای استان و تشدید نظارت بر مراحل توزیع مرغ از مرغداریها تا مصرف کننده ،به هیچ عنوان اجازه سوءاستفاده به افراد سودجو و برهم زنندگان معیشت مردم داده نمی‌شود.

وی افزود:باید تصمیم گیریها ،تصمیم سازیها و اجرای آن مخصوصا در کالاهایی که با معیشت مردم سرکار دارد مطابق با شرایط حال حاظر و به نفع مردم باشد.

مدنی اظهار کرد:در برخی شهرستانها جزیره ای عمل میشود و آمار تولید و سرانه مصرف شهرستان با هم همخوانی ندارد.بنابراین از سازمان جهاد کشاورزی میخواهیم به این موضوع رسیدگی نمایند و مازاد تولید به شهرستانهای دیگر ارسال شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید