Iranian Agriculture News Agency

در خراسام رضوی برگزار شد؛

کمیته فنی شیلات با محوریت ساماندهی تشکل های آبزی پروری

کمیته فنی شیلات با محوریت ساماندهی تشکل های آبزی پروری استان باحضور مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی، مشاور رئیس سازمان در امور اتحادیه ها و نظام های کشاورزی و کارشناسان شیلات تشکیل جلسه داد.

 کمیته فنی شیلات با محوریت ساماندهی تشکل های آبزی پروری

به گزارش خبرنگارایانا در خراسان رضوی، مدیر شیلات و امور آبزیان استان گفت: باعنایت به سیاست های دولت مردمی در راستای ضرورت وجود تشکل های قوی و کارآمد در استان و باتوجه به جایگاه تعاونی ها درفرآیند توسعه پایدار روستایی و همگام با سیاستهای دولت در بهبود شرایط کار، زندگی، تولید، ارائه خدمات، ارتقاء سطح درآمد و وضعیت اجتماعی مردم روستا و جامعه کمیته فنی شیلات با هدف هم اندیشی و تشریک مساعی در جهت رفع مشکلات و چالش های موجود و توجه به فرصت های پیش روی این صنعت ، در محل دفتر مدیریت شیلات برگزار شد.

مجید طاهرپور افزود: هدف از برگزاری جلسات هم اندیشی؛ تشکیل اتحادیه های استانی، بررسی مشکلات ساختاری و مالی تشکل ها و نهایتا تسهیل و روان سازی امور محوله مقرر گردیده است.

طاهرپور خاطرنشان کرد: باید ضریب نفوذ دانش فنی در مزارع پرورش ماهی افزایش یاید. از این رو با هدف اشتغال و ارتقاء سطح کمی وکیفی تشکل های موجود بکارگیری فارغ التحصیلان شیلاتی در تشکل های تخصصی از اولویت های مهم این مدیریت خواهد بود.

در پایان مقررشد بررسی های لازم به منظور تامین نهاده ها ازجمله بچه ماهی، خوراک آبزیان، خدمات کارشناسی و همچنین بازاریابی وعرضه محصولات آبزی بعمل آید.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید