Iranian Agriculture News Agency

کسب رتبه دوم در شاخص عملکرد مثبت و رتبه سوم کشوری در حوزه دیدار چهره به چهره سال ۹۹

پاسخگو بودن سازمان در قبال ذینفعان سازمانی وکسب رضایتمندی حداکثری آنها ازجمله مولفه های اصلی دررهنمون شدن سازمان به سمت تعالی، توسعه وپایداری است.

کسب رتبه دوم در شاخص عملکرد مثبت و رتبه سوم کشوری در حوزه دیدار چهره به چهره سال ۹۹

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به این مطلب گفت:بنا به گزارش مشاور وزیر ومدیر کل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت جهاد کشاورزی ،منضم به نامه مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ،سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در شاخص عملکرد اقدام مثبت در بین 31 سازمان جهاد کشاورزی در سطح کشور رتبه دوم را کسب کرده است .

حسن رستمی اظهار داشت: همچنین این سازمان رتبه سوم را در مشارکت روسای جهاد کشاورزی استان ها در دیدار چهره به چهره کسب نموده است.

وی بیان داشت: روابط عمومی به مثابه دیدبانی است که بایستی ضعف ها وکاستی هاونوع قضاوت افکارعمومی نسبت به سازمان را بدون هیچ پرده پوشی ودراسرع وقت به همراه پیشنهادات کاربردی به اطلاع مدیریت رسانده وکمک کننده موثری به سازمان در جهت رفع کاستی ها باشد.

رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به توسعه راههای برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان بخش کشاورزی با سازمان گفت: خوشبختانه امروزه روابط عمومی‌ها به مدد توسعه تکنولوژیهای نوین ارتباطی از ابزارها و امکانات گسترده ای درحوزه اطلاع‌‍ رسانی و ارتباط وتعامل با مخاطبان بی‌شمار خود بهره مند شده وتوانسته اند به افق بالاتری از کارایی درزمینه اطلاع رسانی و اطلاع یابی دست یابند.

رستمی ادامه داد: ظرفیت وتوانمندی ارتباطی که تا یک دهه پیش قابل تصور نبود که روابط عمومی از امکاناتی بویژه در حوزه ارتباطات الکترونیک بهر ه مند شود که بتواند خودنقش یک رسانه فعال وموثر را بازی کند وبامدیریت ابزارهای رسانه ای در اختیار نظیر وب سایت ها، اپلیکیشن ها، رسانه های اجتماعی ،گروهها وکانال ها درقامت یک رسانه جمعی بتواند اطلاع رسانی به انبوهی از مخاطبان هدف خود داشته باشد ودر یک فضای تعاملی نیز نظرات، پیشنهادات وبازخوردهای آنان را دریافت ودر سیاست گذاری ها وتصمیمات سازمانی دخالت دهدودرنهایت بتواند با ظرفیت ها وتوانمندهای ارتباطی واطلاع رسانی که در اختیار دارد عاملی موثر وتعیین کننده در تغییرات توسعه ای سازمان به سمت تعالی ،پیشرفت وپایداری محسوب گردد.

وی اظهار امیدواری کرد: در سال پیش رو نیز بتوانیم با تاکید بر رفتار صادقانه، صریح، شفاف و همه فهم، محبت آمیز، مهرورزانه، همراه با شکیبایی و مبتنی بر اعتماد مسئولین با مردم؛ به رفع مشکلات مراجعین و کسب رضایت آنان دست یابیم.

لازم به ذکر است در شاخص عملکرد اقدام مثبت رتبه اول 84 درصد واین سازمان فقط با 1 درصد کمتر (83 درصد ) در رتبه دوم قرار گرفته و در شاخص برگزاری جلسات نیز با 1 جلسه کمتر(49 جلسه) در برابر رتبه های اول ودوم که 50 جلسه برگزار کرده بودند ، در رتبه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید