Iranian Agriculture News Agency

بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی خراسان رضوی

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در جلسه بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی استان، بر بکارگیری همه ظرفیت ها و امکانات جهت نظارت هر چه بیشتر و دقیق تر بر فرآیند تأمین و توزیع نهاده های کشاورزی و دامی تاکید کرد.

بررسی روند رصد و پایش نهاده های کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه مسئولان و کارشناسان حاضر در جلسه به تشریح دستور العمل های ابلاغی در این حوزه پرداخته و با ارائه گزارشات عملکرد کار مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار داشت: به دلیل کاهش مقدار جوجه ریزی در برخی از استان ها و اثرات ناشی از آن بر استان خراسان رضوی همچنان رصدوپایش جوجه ریزی با دقت و نظارت بیشتری انجام شود و در صورت بروز تخلف به مراجع قضایی معرفی گردند.

 به گفته جواد اسماعیلی کلیه شهرستان ها با هدف ارتقای کیفیت نهاده های دامی و انواع کنسانتره نظارت خود را بر توزیع نهاده های وارداتی و توزیع انواع کنسانتره های دامی بیشتر کنند.

هم چنین در این نشست مقرر گردید به دلیل ناقص بودن گزارشات ارسالی توسط مدیریت های جهاد کشاورزی شهرستان ها در حوزه مکانیزاسیون( خرید و توزیع تراکتور ) گزارش جامعی از توزیع تراکتور و مغایرت های احصاء شده و پرونده های تعزیراتی تشکیل شده تهیه و در جلسه آتی کمیته رصدوپایش عنوان گردد. و مدیریت های توسعه بازرگانی، حراست و بازرسی بر آن نظارت داشته باشند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید