Iranian Agriculture News Agency

بهره گیری از۸۰ کانون افتخاری یادگیری در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

مدیر ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان رضوی از راه اندازی ۸۰ کانون یادگیری با هدف انتقال تجربه و دانش به مجموعه مشخصی از واحدهای تولیدی در زمینه های مختلف کشاورزی مانند زراعت، باغبانی، دام، طیور، شیلات و آبزیان در استان خراسان رضوی خبر داد.

بهره گیری از۸۰ کانون افتخاری یادگیری در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، محمد صبور بیلندی  مدیر ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: آن دسته از تولیدکنندگان نمونه بخش کشاورزی در سطح ملی، استانی یا شهرستانی که توان و تمایل انتقال دانش و تجربه حرفه  ای خود را به دیگر کشاورزان دارند کار تدریس در دوره‌های آموزشی کانونهای یادگیری و ترویجی افتخاری کشاورزی را بر عهده دارند.

 صبور بیلندی اظهار کرد: الگوسازی برای سایر بهره‌برداران، استفاده از توان علمی و تجربی آنان به ‌منظور اشاعه نوآوریهای مفید و نیز اطلاع‌رسانی در برنامه‌های ترویجی از دیگر اهداف تشکیل این کانونها هستند.

وی افزود:در مرحله اول این طرح 80 واحد تولیدکنندگان برتر ملی و استانی شناسایی و تفاهم نامه همکاری با تمام مدیران واحدها امضاشده است.

صبور ادامه داد: این کانونها مراکز خوبی برای عملیات کارورزی و آموزشهای عملی دانشجویان و دانش آموزان رشته های مختلف کشاورزی میتواند باشد.

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:علیرغم شرایط کرونایی آموزشهای عملی و کارگاهی این مدیریت در سطح شهرستانها به سمت این کانونها سوق داده شده است. وی افزود:در سال 1400 نیز برنامه جامعی برای تولیدکنندگان در کانونها داریم.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید