Iranian Agriculture News Agency

ارائه آموزشهای مهارتی با بیش از ۶۰۴ دوره آموزشی مهارتی به بهره برداران بخش کشاورزی خراسان رضوی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی با اعلام این مطلب گفت:سهمیه های دوره های آموزشی برای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها تنظیم گردیده و برای اجرا و انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با ادارات و ارگانها و ظرفیت ها و توان بخش خصوصی برای انجام تعهدات آماده است.

ارائه آموزشهای مهارتی با بیش از ۶۰۴ دوره آموزشی مهارتی به بهره برداران بخش کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا درخراسان رضوی،  محمد صبور بیلندی اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده ، ضمن  ارسال شیوه نامه و پروتکل های بهداشتی به شهرستانها ، جهت اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی ، با این وجود  604 دوره آموزش مهارتی و قریب به 54871 نفر روز درسطح شهرستانهای استان با سعی و تلاش ستودنی روسای ادارات ترویج و کارشناسان در سال 1399 اجرا گردیده است.

وی گفت: در بخش ترویج ما به دنبال اجرای رهیافت مدیریت مشارکتی و تعامل بیشتر بین بخش تحقیقات، آموزش، ترویج ، اجرا و بهره مندی بیشتر بهره برداران از دستاوردهای تحقیقاتی با کمک محققان معین مروجین پهنه های تولیدی، شرکت های خدمات فنی و مشاوره ای وتشکل های کشاورزی هستیم .

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گفت : هدف ترویج به عنوان متولی امر توانمندسازی و آموزش بهره برداران ،دستیابی به کشاورزی دانش بنیان و گسترش فناوری در واحدهای بهره برداری و تولیدی است .

وی افزود: در سال جاری از مهمترین اقدامات برای افزایش در تولیدات کشاورزی و ارتقای عملکرد در واحد سطح با توجه به محدودیت‌های موجود در منابع آبی و خاکی، سرعت بخشی به فرآیند انتقال اطلاعات کشاورزی و آخرین دستاوردهای علمی و عملی به بهره برداران است که در نهایت منجر به افزایش ضریب نفوذ دانش و توانمندسازی بهره برداران در بخش کشاورزی می شود.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید