Iranian Agriculture News Agency

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دارای شخصیتی حقوقی و استقلال مالی است

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در آیین افتتاحیه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قوچان گفت: آغاز فعالیت این صندوق با شخصیت حقوقی و استقلال مالی صندوق می تواند یک آغاز و نقطعه عطفی بخش کشاورزی شهرستان قوچان باشد.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی دارای شخصیتی حقوقی و استقلال مالی است

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، اسماعیلی قائم مقام سازمان در آیین افتتاحیه اولین صندوق شهرستان حمایت از توسعه بخش کشاورزی  در قوچان گفت:  در ایام دهه فجر جهاد کشاورزی خراسان رضوی  با شعار همگام با کشاورز، تولید هدف‌مند، امنیت غذایی از ۱۶۹ پروژه با اشتغال ۹۸۲ نفر , با اعتبار بیش از ۲۷۹۲ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری می‌شود و یکی از این افتتاحیه ها، افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی شهرستان قوچان است.

وی گفت: آغاز به کار صندوق شهرستانی نویدی است که بتوانیم یکی از خواست‌های بخش کشاورزی و تامین منابع مورد نیاز کشاورزی را  تحقق یافته بدانیم.

قائم مقام سازمان افزود فرق صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استانی با صندوق شهرستان این است که در استان به صورت تشکل عضو می شوند ولی در شهرستان الزاما تشکل ها نیست و افراد نیز می توانند عضویت این صندوق را کسب کنند.

قائم مقام سازمان در ادامه مطالبی در خصوص وضعیت مکانیزاسیون استان ، سایر شهرستان های متقاضی راه اندازی صندوق حمایت از توسعه شهرستانی و وضعیت پروزه امنیت غذایی شهرستان قوچان عنوان کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که صندوق  حمایت از توسعه بخش کشاورزی قوچان به عنوان اولین صندوق شهرستانی در استان خراسان رضوی  استان با همکاری و همراهی به دورنمای پیش بینی شده برای این صندوق دست یابد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید