Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مسابقه مهارتی هرس درختان میوه دانه‌دار و هسته‌دار در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

با توجه به هماهنگی بعمل آمده با مدیر کل دفتر آموزش بهره برداران و مشاغل کشاورزی و در راستای توسعه مهارت هرس که از نیازهای مهارتی در بخش باغبانی استان می باشد و از طرفی بنا به تجربه مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان در برگزاری مسابقه مهارتی هرس ، یکدوره مسابقه مهارتی در ۲ سطح شهرستانی و استانی در زمستان ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه مهارتی هرس درختان میوه دانه‌دار و هسته‌دار در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان رضوی‏، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اعلام این خبر گفت: شناسایی و انتخاب هرس کاران ماهر شهرستانی و برگزاری مسابقه مهارتی استانی، افزایش سطح علمی مهارت آموزی هرس در بین باغداران و ارائه آموزش‌های فنی و ترویجی در قالب برنامه مهارتی  برای مسابقه هرس، استفاده از هرس کاران ماهر انتخابی در برنامه های آموزشی روز مزرعه و دوره های مهارتی و ایجاد بانک اطلاعاتی از هرس کاران ماهر در سطح استان از اهداف برگزاری این مسابقه است.

محمد صبور بیلندی اظهار داشت: مسابقه مهارتی در شهرستان و در یکی از باغات بصورت عملی و با حضور هیئت داوران برگزارو نفر برتر به عنوان بهترین هرس کار شهرستان انتخاب و به مدیریت هماهنگی ترویج جهت حضور در مسابقه مهارتی استانی تا پایان دیماه معرفی می‌شود.

وی افزود: برترین های شهرستانی در ستاد استان جمعبندی و پس از تعیین مکان مسابقه ،رقابت بین نفرات در سطح استانی تا دهم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید