Iranian Agriculture News Agency

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال ۹۸ پرداخت شد.این خبر را قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی در نشست بررسی بودجه و اعتبارات سازمان ای با تسلیت شهادن بزرگ مرد هسته ایران شهید فخری زاده عنوان کرد و گفت:همه ما وظیفه داریم با توجه به منابع و اعتبارات در هزینه هایمان اولویت بندی داشته باشیم. وی افزود:نباید کمبود منابع مانع انجام ماموریت های سازمان شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار  ایانا در خراسان رضوی،  جواد اسماعیلی اظهار داشت: تاکید ریاست سازمان بر این است که تامین کسری حقوق و مزایای اضافه کار و ماموریت همکاران باید در صدر اولویت کاری معاونت های برنامه ریزی و امور اقتصادی و توسعه مدیریت و برنامه ریزی باشد. وی افزود:اقدامات خوبی برای اخذ مجوز فروش املاک گرفته شده و باید پیگیری جدی صورت گیرد که منتج به نتیجه گردیده و منابع بدست آمده برای کسری اعتبار اضافه کار و و ماموریت تخصیص داده شود.

قائم مقام سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی همچنین گفت:باید اعتبارات ملی مرتبا رصد گرددو پیشرفت فیزیکی و ریالی در ارزیابی ماهانه ستاد شهرستانها گیرد.

وی از معاونتها و مدیریت های ستادی درخواست نمود برای دریافت سهم استان از اعتبارات ملی تلاش مضاعفی داشته باشند.

جواد اسماعیلی از جذب 41 نفر نیروی انسانی خبر داد و تاکید نمود:برای تامین اعتبار بکارگیری این نیروها پیش بینی های لازم صورت گیرد.

وی در پایان از معاونت توسعه و منابع انسانی بابت پرداخت پاداش پاایان خدمت بازنشستگان سال 98  تقدیر نمود.

در ابتدای این نشست مدیر بودجه سازمان گزارشی از وضعیت هزینه ای(جاری)و اعتبارات تملکی ملی و استانی سال 97 و 98 و میزان رشد اعتبارات به جلسه ارائه نمود و سپس هر یک از اعضا به بیان گزارشی از حوزه فعالیت خود و میزان پیشرفت فیزیکی اعتبارات پرداختند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید