Iranian Agriculture News Agency

افتتاح اولین مرکز خدمات کشوری انتقال تکنولوژی های نوین و مهارت آموزی با موضوع کشت ذرت و نباتات علوفه ای در مشهد

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی در مراسم افتتاح اولین مرکز خدمات انتقال تکنولوژی های نوین و مهارت آموزی در زمینه کشت ذرت و نباتات علوفه ای واقع در روستای مهدی آباد شهرستان مشهد و طی مصاحبه با خبرنگار صداوسیما گفت: یکی از مهمترین اهداف ما در سازمان نظام مهندسی، ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان بخش کشاورزی است که یکی از روشهای تحقق این مهم، ایجاد مراکز خدمات کشاورزی غیردولتی با موضوعات مختلف است.

افتتاح اولین مرکز خدمات کشوری انتقال تکنولوژی های نوین و مهارت آموزی با موضوع کشت ذرت و نباتات علوفه ای در مشهد

به گزارش خبر نگار ایانا در خراسان رضوی، سیداحمد دلقندی گفت: تاکنون حدود 50 مرکز خدمات غیردولتی را در سطح استان راه اندازی کردیم که براساس تفاهمنامه منعقده با مدیران تشکلها و اتحادیه های ذیربط، تعداد 39 نفر فارغ التحصیل را درقالب مهارت‌آموز به این مراکز معرفی کرده که پس از گذران دوره مهارت‌آموزی و انجام آزمون توسط مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی استان و تایید این سازمان و درنهایت نیاز مزرعه، اقدام به جذب آنان خواهد شد.

وی افزود: این مرکز اولین مرکز انتقال تکنولوژی‌های نوین و مهارت آموزی با موضوع کشت ذرت و نباتات علوفه ای در سطح کشور می باشد که با مدیریت شجاع صورت گرفته است.

در این مراسم علی شجاع مدیر این مرکز و محمد صبور مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهادکشاورزی استان مطالبی درباره کشت نباتات علوفه ای و برنامه های مربوطه ایراد کرد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید