Iranian Agriculture News Agency

راه‌اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران

شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک ) راه اندازی شد.

راه‌اندازی شبکه اجتماعی کشاورزی ایران

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، تاک اپلیکیشن شبکه اجتماعی است که بهره برداران بخش کشاورزی و سایر کاربران می توانند با استفاده از آن تمام خدمات مورد نیاز خود را با کمترین هزینه و در سریعترین زمان دریافت کنند.  

در تاک دست شما برای انتخاب همه چیز باز است. از چت با دوستان و تماس تصویری و ارسال فایل های حجیم تا دسترسی به کانال های تخصصی کشاورزی و خدمات مختلف حوزه کشاورزی و منابع طبیعی که  تمام این خدمات با 60 درصد تخفیف اینترنت در اختیار کاربران قرار می گیرد.

ایجاد کانال تخصصی  در تاک و ارائه محتویات علمی، آموزشی و ترویجی در این کانال ها تحت نظارت سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و ستاد هوشمندسازی کشاورزی است، همچنین ایجاد گروه تخصصی  در تاک تحت نظارت ستاد هوشمندسازی کشاورزی و توسط واحدهای زیرمجموعه وزارت جهادکشاورزی و تشکل ها و انجمن های علمی به منظور تبادل نظر و اطلاع رسانی است.

در تاک کاربران به راحتی امکان جستجو و پیوستن به کانال های تخصصی کشاورزی و منابع طبیعی براساس نیاز  را دارند و امکان دسترسی سریع به خدمات مالی بانک کشاورزی و نیز خدمات صندوق بیمه محصولات کشاورزی  در شبکه اجتماعی کشاورزی ایران (تاک )  فراهم است.

بهره برداران بخش کشاورزی و کاربران از طریق ثبت اطلاعات محصول و موقعیت جغرافیایی می توانند توصیه های به هنگام کشاورزی و نیز مخاطرات اقلیمی را دریافت کنند، بعلاوه کاربران تاک  می‌توانند با یک کلیک تمام رسانه های نوشتاری (نشریات ترویجی و فنی و ...)، رسانه‌های صوتی و تصویری (فیلم و انیمیشن ترویجی و ...) و اپلیکیشن‌های کاربردی کشاورزی را دریافت کنند.

در تاک امکاناتی نظیر  بازار عمده محصولات کشاورزی (برای خرید و فروش عمده)، بازار نهاده های کشاورزی، دیوار تاک (خرید و فروش کالا و خدمات کشاورزی) و اجاره خدمات و تجهیزات کشاورزی (اجاره یا رزرو) در دسترس است.  

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید