Iranian Agriculture News Agency

در چهارماهه اول سال 99 رخ داد

صدور 83 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی در خراسان رضوی

مدیر صنایع تبدیلی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: طی ۴ ماه اول سال تعداد ۸۳ فقره جواز تاسیس با پیش‌بینی جذب سرمایه ۴۶۸۶۶۰۰میلیون ریال صادر و تمدید شده است. این تعداد جواز صادره باعث اشتغالزایی ۱۲۶۵ نفر در استان شده است.

صدور 83 فقره جواز تأسیس صنایع تبدیلی در خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، رضائی فریمانی بیان کرد: از این تعداد موفق به صدور 33 فقره پروانه بهره برداری جدیددر در حوزه کارخانجات صنایع تبدیلی بخش کشاورزی برای 89 کد آیسیک  با ظرفیت ایجادی 163212تن محصول شده  که برای 402  نفر اشتغال جدید مستقیم ایجاد شده و 788800 میلیون ریال سرمایه در این حوزه جذب شده است.

وی اظهار کرد: در 4 ماهه سال جاری با وجود شرایط خاص شیوع بیماری کرونا و همچنین تحریمهای ظالمانه شاهد این سرمایه گذاری بودیم.

وی با بیان این‌که در4 ماهه سال 99 موفق به صدور  تعداد 18 فقره تمدید پروانه بهره برداریبرای 93 آیسپک با ظرفیت 282210 تن محصول شده است، افزود: برای 809 نفر تثبیت اشتغال (اشتغال پایدار)صورت گرفته  است.

مدیر صنایع تبدیلی سازمان گفت: این امر شاخص بسیار مهمی در تعیین، تثبیت و ریل گذاری مدیریت صنایع تبدیلی استان در راستای برنامه ریزی و افزایش واحدهای تولیدی در سال جهش تولید خواهد بود.

وی تاکید کرد: امید است در سال جاری با برنامه‌ریزی و تشویق سرمایه‌گذاران این بخش، شاهد جهش تولید محصولات صنایع تبدیلی و غذایی محصولات کشاورزی باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید