Iranian Agriculture News Agency

ضرورت توسعه وتقویت زنجیره‌های تولید در بازاررسانی محصولات کشاورزی بخش کشاورزی

در شرایط فشار تحریم‌ها باید بتوانیم بازار و تجارت جهانی محصولات کشاورزی را برای تصمیم‌سازی به‌طور مداوم رصد و پایش کنیم.

ضرورت توسعه وتقویت زنجیره‌های تولید در بازاررسانی محصولات کشاورزی بخش کشاورزی

 به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی توسعه و تقویت زنجیره‌های تولید و بازاررسانی محصولات کشاورزی را از جمله راهکارهای حل مشکلات بخش کشاورزی اعلام و تصریح کرد: در شرایط فشار تحریم‌ها باید بتوانیم بازار و تجارت جهانی محصولات کشاورزی را برای تصمیم‌سازی به‌طور مداوم رصد و پایش کنیم. 

حمید جنتی به فعالیت‌های انجام گرفته در حوزه توسعه بازار و زنجیره ها اشاره کرد و گفت: حمایت از توسعه و راه اندازی بازار بورس محصولات کشاورزی برای محصولات زعفران، پسته، زیره و نیز نهایی شدن موضوع راه اندازی بورس کشمش سبز قلمی شهرستان خلیل‌آباد در تابلوی بورس محصولات کشاورزی ایران از جمله اقداماتی بود که در این مدت انجام گرفت.

وی افزود: همچنین مشارکت در اجرای طرح خرید تضمینی گندم استان با همکاری اداره کل محترم  غله و اتحادیه تعاون روستائی استان  به میزان 411000 تن، مشارکت در اجرای طرح خرید تضمینی کلزا به میزان تقریبی  9000 تن و کمک به راه اندازی بازارهای عرضه مستقیم توسط سازمان تعاون روستایی استان در سطح شهر مشهد و تعدادی از شهرستان‌های استان از‌ جمله فعالیت‌های این مدیریت در این راستا بوده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید