Iranian Agriculture News Agency

ارائه آموزشهای مهارتی با بیش از 65 دوره آموزشی مهارتی و قریب به 3500 نفر روز به بهره برداران بخش کشاورزی خراسان رضوی

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی با اعلام این مطلب گفت:سهمیه های دوره های آموزشی برای مدیریت جهاد کشاورزی شهرستانها تنظیم گردیده و برای اجرا و انعقاد تفاهم نامه های آموزشی با ادارات و ارگانها و ظرفیت ها و توان بخش خصوصی برای انجام تعهدات آماده است.

ارائه آموزشهای مهارتی با بیش از 65 دوره آموزشی مهارتی و قریب به 3500 نفر روز به بهره برداران بخش کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی،محمد صبور بیلندی اظهار داشت: با توجه به شیوع و گسترش بیماری کرونا و محدودیت های ایجاد شده ، ضمن  ارسال شیوه نامه و پروتکل های بهداشتی به شهرستانها ، جهت اجرای فعالیت های آموزشی و ترویجی ، با این وجود  65 دوره آموزش مهارتی و قریب به 3500 نفر روز درسطح شهرستانهای استان با سعی و تلاش ستودنی روسای ادارات ترویج و کارشناسان در خرداد و تیر ماه سالجاری اجرا شده است.

وی گفت: در بخش ترویج ما به دنبال اجرای رهیافت مدیریت مشارکتی و تعامل بیشتر بین بخش تحقیقات، آموزش، ترویج ، اجرا و بهره مندی بیشتر بهره برداران از دستاوردهای تحقیقاتی با کمک محققان معین مروجین پهنه های تولیدی، شرکت های خدمات فنی و مشاوره ای وتشکل های کشاورزی هستیم .

مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی گفت : هدف ترویج به عنوان متولی امر توانمندسازی و آموزش بهره برداران ،دستیابی به کشاورزی دانش بنیان و گسترش فناوری در واحدهای بهره برداری و تولیدی است .

وی افزود: در سال جهش تولید از مهمترین اقدامات برای افزایش جهش در تولیدات کشاورزی و ارتقای عملکرد در واحد سطح با توجه به محدودیت‌های موجود در منابع آبی و خاکی، سرعت بخشی به فرآیند انتقال اطلاعات کشاورزی و آخرین دستاوردهای علمی و عملی به بهره برداران است که در نهایت منجر به افزایش ضریب نفوذ دانش و توانمندسازی بهره برداران در بخش کشاورزی می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید