Iranian Agriculture News Agency

نشست صمیمی مؤذنین ؛ مکبّرین و خادمان نماز و نمازخانه سازمان با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هفته جهادکشاورزی

تعدادی از مؤذنین ؛ مکبّرین و خادمان نماز در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان ، در آغاز هفته جهادکشاورزی دیدار کردند.

نشست صمیمی مؤذنین ؛ مکبّرین و خادمان نماز و نمازخانه سازمان با مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در هفته جهادکشاورزی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این محفل دوستانه ؛ حجت الاسلام احمدی پناه با ذکر حدیث قدسی که می فرماید « هیچ بنده ای به مواقع نماز و زوال آفتاب اهمیت نمی دهد مگر اینکه من ضمانت می کنم در زمان مرگ ؛ بشارت و شادمانی را دریافت می نماید » درخصوص اهمیت عمل مؤذنی و مکبری درجهادکشاورزی اظهار داشت : شما عزیزان بنا به قولی سرافرازان روز قیامتید که با قامتی برافراشته تر از دیگران با انبیاء و صلحا و صدیقین محشور می شوید .

وی افزود: همچنین هرکس در خدمت نمازگزاران است و در نظافت و خوشبونمودن محل نماز کوشش می کند کاری نبوی انجام می دهد، خدا را شکرگزار باشید بخاطر این نعمت که لباس خدمتگزاری این مکان شریف را به شما سپرده است .

در این جلسه رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان نیز گفت:  عزیزان حاضر درجلسه درثبت اطلاعات و بارگذاری سامانه سجاده فعالیت می نمایند، همچنین بعنوان خادم نماز و نمازخانه مطرح بوده و بصورت مداوم به نظافت و پاکیزگی محل عبادت همکاران اهتمام ورزیده و بیشتر عزیزانی که در این امر خطیر انجام وظیفه می نمایند همکاران شاغل در سایر مدیریتها و ادارات هستند.

به گزارش خبرنگار ما  علاوه بر اهدای هدیه ای ارزشمند ؛ تقدیرنامه ای نیزبا امضای ریاست سازمان به تمام مؤذنین ؛ مکبّرین و خادمان نماز تقدیم شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید