Iranian Agriculture News Agency

نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد

حسن رستمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهادکشاورزی خراسان با حضور در شهرستان تایباد با اصحاب رسانه دیدار کرد.

نشست صمیمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان با اصحاب رسانه در تایباد

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مدیر جهادکشاورزی تایباد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین، گزارش جامعی از وضعیت کشاورزی شهرستان ارائه نمود و بیان داشت: باتوجه به وابسته بودن 85 درصد از اقتصاد شهرستان به بخش کشاورزی و دارا بودن 7 هزار بهره بردار فعال در این بخش، نقش اصحاب رسانه بعنوان بازوی کارآمد و توانمند جهت توسعه و پیشرفت این عرصه را موثر دانست و از عملکرد مطلوب ایشان تشکر کرد.

رستمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان نیز طی این نشست بیان کرد: اصحاب رسانه افراد توانمند و خلاقی هستند که از سطح هوش بالایی برخوردارند چرا که علاوه بر دیدن مسائل دنبال حل مشکلات نیز هستند

رستمی ضمن بیان این مطلب که اصحاب رسانه حلقه اتصال مردم و مسئولین هستند و نقش کلیدی دارند گفت: اصحاب رسانه باید تلاش کنند که تحلیلگر هم باشند و اگر انتقاد سازنده ای را بیان میکنند همراه راهکار باشد.

وی افزود مجموعه جهادکشاورزی بعنوان خدمت رسان و تولید کننده گان محترم بعنوان خدمت گیر، باید با صداقت و شفافیت توانمندیها و تنگناها را مدنظر داشته باشند که برای این مهم نقش رسانه مهم و کارآمد است و ما دست نیاز برای همکاری بسوی رسانه ها برای اطلاع رسانی دراز می کنیم.

رستمی همچنین از راه اندازی تورهای مطبوعاتی در حوزه های مختلف کشاورزی استان خبر داد و بیان داشت : هدف این طرح معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های شاخص و تلاش در جهت معرفی فرهنگ، منزلت و قابلیت بخش کشاورزی به جامعه با کمک رسانه است.

در انتهای این نشست، رئیس انجمن خبرنگاران شهرستان و دو نفر از خبرنگاران پیشکسوت شهرستان به بیان پیشنهادات کارآمد در این حوزه پرداختند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید