Iranian Agriculture News Agency

تشکیل کارگروه مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، کارگروه مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشکیل شد که بررسی پرونده‌های زمانبر و تسریع در فرآیند صدور مجوزها با حذف گلوگاه های اداری در دستور کار آن قرار دارد.

تشکیل کارگروه مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، اورانی در اولین جلسه کارگروه " مقررات زدایی و تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار" اظهار داشت: به دنبال تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر حمایت از تولیدکنندگان در روز کارگر و تحقق شعار سال"جهش تولید" ، این کارگروه در جهاد کشاورزی خراسان رضوی تشکیل شد.

وی ادامه داد: هدف از تشکیل این کارگروه بازنگری در روند صدور مجوزهای کشاورزی و حذف قواعد زائد و نامه نگاری های موازی در بخش های مختلف سازمان و دستگاه های وابسته و روان سازی فعالیت های تولیدی، تسهیل و کاهش زمان صدور مجوزها است.

اورانی افزود: تفویض اختیار از اساسی ترین ضروریات صدور مجوزهاست. اگر به افراد زیردستی اعتماد نشود کار به کندی پیش می‌رود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با اشاره به کار گروهی در صدور مجوزها گفت: باید به هم افزایی به عنوان یه ارزش واجب نگاه کنیم و تمام معاونت ها و مدیریت ها باید باهم و در راستای هدف واحد تلاش کنند.

وی ادامه داد: در تلاشیم تا مراجعات متعدد و حضور ارباب رجوع به سازمان و ارتباط چهره به چهره با کارشناسان و مدیران را به حداقل برسانیم.

اورانی اظهار امیدواری کرد و گفت:امیدواریم در سالی که به نام "جهش تولید" نام گذاری شده است بتوانیم تحول عظیمی را در این بخش ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید