Iranian Agriculture News Agency

برگزاری اولین جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی خراسان رضوی

اولین جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی (تات) با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی ، رئیس مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، قائم مقام سازمان ، معاونین سازمان،مدریت هماهنگی ترویج، مدیرکل سازمان دامپزشکی خراسان رضوی، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، رئیس مو سسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی شعبه شمال شرق، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی خراسان رضوی، مدیر کل امور عشایر خراسان رضوی و سایر اعضا در روز شنبه 13 اردیبهشت ماه در سالن اندیشه مرکز تحقیقات و آموزش خراسان رضوی برگزار گردید.

برگزاری اولین جلسه شورای تحقیقات، آموزش و ترویج  کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، رئیس سازمان دراین جلسه طی سخنانی با تبریک  بزرگداشت مقام استاد و هفته معلم به اساتید حاضر در شورا و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان ، برپیگیری موضوع  اجرایی شدن  دقیق مصوبات شورای تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی  (تات) تاکید نمود.

مهندس اورانی طرح کشاورزیار را یکی از بهترین طرح ها دانست و گفت باید همه بخش های اجرایی در شهرستان کمک کنند تا این طرح به اطلاع کشاورزان رسانیده شود.

وی بیان کرد: باید آموزش های غیر حضوری و مجازی از قبییل تهیه کلیپ های آموزشی کوتاه و کاربردی  توسعه یافته  و به  موضوع آموزش کارشناسان جدیدالاستخدام هم در قالب یک برنامه مشترک و مدون بین مرکز تحقیقات و آموزش و مدیریت هماهنگی ترویج  ، توجه شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی بحران فروش نفت را فرصتی دانست تا بخش کشاورزی بتواند نقش خود را در تولید بیشتر محصولات کشاورزی و ایجاد ثروت ایفا کند.  

در این جلسه رئیس مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی  نیز  ضمن خیر مقدم و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد.

رضا  اقنوم همچنین به همکاری های مختلف پژوهشی و آموزشی با دیگر دستگاه ها نظیر شرکت سحر خیز، کشت و صنعت جوین، هولدینگ کشاورزی و صنایع غذایی آستان قدس رضوی، همکاری های آموزشی با سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی و صنایع غذایی خراسان رضوی، اشاره نمود و در خصوص  فعالیت های محققان معین و سایر اقدامات ،  توضیحات مبسوطی را ارائه کرد.

در ادامه  پیمان کشاورز معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته های تحقیقاتی نیز گفت : همه پروژه های تحقیقاتی در شورای پژوهش مرکز و حضور نمایندگان بخش های مختلف سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی تایید می شود و در صورت عدم نیاز و یا عدم تایید سازمان، این پروژه ها تصویب نخواهد شد.

حسین روحانی معاون آموزشی مرکز نیز در این جلسه  گزارشی از فعالیت های آموزشی مرکز در سال 98 و پیشنهاد فعالیت ها در سال 99 را مطرح کرد.  

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید