Iranian Agriculture News Agency

پیام تبریک ریاست سازمان به مناسبت گرامیداشت روز معلم

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به همه معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

پیام تبریک ریاست سازمان به مناسبت گرامیداشت روز معلم

 به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی متن پیام بشرح ذیل است:

در تقویم جمهوری اسلامی ایران دوازدهم اردیبهشت ماه به گرامیداشت یاد و خاطره استاد بزرگ علم و ایمان شهید مرتضی مطهری (ره) به نام روز معلم مزین گشته است ، فرهنگیان بزرگوار و ارجمندی که استوارانه و از دیرباز در خط مقدم نجات انسان از تاریکخانه جهل و ندانستن ایستاده‌اند و پیامبرگونه در سنگر علم و ایمان به آموزش و پرورش کودکان، نوجوانان و جوانان ایران اسلامی ‌می‌پردازند.

بی تردید در سالی که عنوان جهش تولید بر پیشانی دارد، وظیفه و نقش مهم و اثرگذار معلمان در تولید دانش باید به شایستگی تبیین و بازآفرینی شود و در ایامی که به نام زحمتکش ترین، مفید ترین و موثرترین شهروندان جامعه مزین شده، بر ما است تا قدر و منزلت آنان را بیش از پیش ارج نهیم. 

بدینوسیله  روز معلم را به جنابعالی و همکاران محترم استان ، مردان و زنان سخت کوش و معلمان و استادان بزرگوار ایران اسلامی بویژه به همسران معلم همکارانم درخانواده بزرگ جهادکشاورزی استان تبریک می گویم و با گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، برای خادمان بی ادعا و دلسوز آرزوی سلامت وبهروزی و  توفیق روز افزون دارم

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید