Iranian Agriculture News Agency

بررسی برنامه عملیاتی حوزه زنان و خانواده استان در سال۱۳۹۹ به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دستگاههای اجرایی خراسان رضوی

کارگروه تبادل نظر پیرامون برنامه عملیاتی حوزه زنان و خانواده در سال جاری بر اساس اولویتهای زنان و خانواده با حضورمشاور استاندار و مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری ومدیران دستگاههای اجرایی استان به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.

بررسی برنامه عملیاتی حوزه زنان و خانواده استان در سال۱۳۹۹ به صورت ویدئو کنفرانسی با حضور دستگاههای اجرایی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان رضوی، در این نشست مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری به بیان اولویتهای حوزه زنان و خانواده پرداخت و گفت:در تدوین برنامه ها اشتغال و اقتصاد و پژوهش ،تفکیک جنسیتی ،تشکیل صندوق های خرد و آموزشهای فنی و حرفه ای اولویت های ما میباشند. طاهره طهماسبی افزود: بازاریابی تولیدات حوزه زنان،شناسایی واحد های فعال،سبک زندگی و تهیه محتوای مرتبطبا آن ،شناسایی زنان توسعه گر و کار آفرین ،آموزش همگانی با محوریت صدا و سیما،اختصاص پست های مدیریتی به بانوان و اهمیت دادن به امید به زندگی بانوان و بررسی مشکلات اعتیاداز دیگر اولویت‌های استانداری است.

مدیر کل دفتر زنان و خانواده استانداری از دستگاههای جهاد کشاورزی ،فنی و حرفه ای و صمت به خاطر ارسال به موقع برنامه های عملیاتی سال جاری تقدیر کرد و گفت: مد نظر ما برنامه ریزی جدید بر اساس اولویتهای ارائه شده میباشد و از دستگاهها خواست از ارسال برنامه های سنوات گذشته خودداری کنند.

در ادامه این کارگروه مدیران دستگاههای اجرایی استان به اظهار نظر در خصوص برنامه های خود در حوزه زنان و خانواده پرداختند .معاون توسعه مدیریت و منابع جهاد کشاورزی نیز با بیان سخنانی گفت: خدمات مشاوره ای برای همکاران سازمان ازدرجه اهمیت بالایی برخورداربوده وماازسال گذشته اینبرنامه رادرحوزه زنان وخانواده‌راه اندازی کرده ایم .

اسفندیاری افزود : بحثب بازاریابی وفروش محصولات تولیدی بانوان موضوع بسیار مهمی است. وی خواستاراین شدکه بتوان به این بانوان دراین زمینه کمک شود.

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید