Iranian Agriculture News Agency

انتصاب سرپرست بخش تحقیقات اقتصادی؛ اجتماعی و ترویج کشاورزی مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی

مراسم معارفه منصوریان به سمت سرپرست بخش تحقیقات اقتصادی؛ اجتماعی و ترویج کشاورزی با حضور رئیس مرکز، معاونین، اعضای بخش تحقیقات اقتصادی، اجتماعی و ترویج کشاورزی و برخی مدیران ستادی مرکز در سالن جلسات اندیشه برگزار شد.

انتصاب سرپرست بخش تحقیقات اقتصادی؛ اجتماعی و ترویج کشاورزی مرکز آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، اقنوم در ابتدا با اشاره به وضعیت اقتصادی ایران به ویژه در بخش کشاورزی گفت: مسایل علمی و فنی را بر اساس دانش و تخصص می توان تحلیل و پیش بینی نمود اما وضعیت بازار ایران در این برهه از زمان بسیار پیچیده است و برای اینکه بتوانیم کشاورزی با تکیه بر رویکرد اقتصادی و اجتماعی داشته باشیم می بایست مطالعات علمی بسیار قوی داشته باشیم که به راحتی امکان پذیر نیست.

 اقنوم در بخشی دیگر از سخنان ضمن تشکراز زحمات دکتر محدث در طول دوران تصدی مسئولیت ، برای مهندس منصوریان آرزوی موفقیت نمود. در این جلسه دکتر کشاورز، معاون پژوهش، فناوری و انتقال یافته ها اصل تغییر در سیستم های مدیریتی را درست ارزیابی کرد و گفت: چنانچه در تغییرات با روش های جدید و ایده های نو روبرو شویم، ضمن استفاده از تجربیات گذشته این تغییر بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وی کارهای پژوهشی در حوزه اقتصاد کشاورزی را خوب ارزیابی نمود و تعامل بیشتر بخش را با مراجع تاثیر گذار در اقتصاد کشاورزی نظیر سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خواستار  شد.

منصوریان ضمن تشکر از حسن اعتماد مدیریت مرکز اظهار داشت به دلیل اشکالات ساختاری در چارت تشکیلاتی سازمان تات در حوزه اقتصاد کشاورزی، همواره سعی شده است با توجه به نیاز استان، کارها در بخش به صورت خودجوش انجام شود و هم اکنون طرح های ملی بسیار خوبی با کمک همه همکاران به صورت تقاضا محور در حال انجام است. وی نیز ارتباط بیشتر بخش را با دستگاه های اجرایی تصمیم ساز را از دیگر برنامه های اینده اعلام کرد.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید