Iranian Agriculture News Agency

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان

اولین جلسه حوزه نمایندگی ولی فقیه در سال جاری و مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش عقیدتی روز ۲۵ فروردین ماه در اتاق جلسات برگزارشد.

برگزاری مراسم تکریم و معارفه رئیس اداره آموزش عقیدتی سازمان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان در این جلسه با بیان اینکه کرونا یک آزمایش الهی است برموضوع ایجاد امنیت رواتی جامعه و خانواده ها باتکیه بر آیات و روایات و دعا وتضرع در پیشگاه خداوند متعال تاکید کرد.

حجت الاسلام احمدی پناه افزود: نام گذاری سال جهش تولید توسط رهبر معظم انقلاب، با وجود شیوع بیماری کرونا این مطلب را می رساند  که ضمن رعایت نکات بهداشتی و دستورالعملهای موجود  نباید ازموضوع تولید در کشوروتولید محصولات کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی در جامعه غافل شد.

وی بر استفاده از فضای مجازی برای بهره وری از برکات معنوی ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی از بکارگیری نرم افزار جامع گزارش عملکرد حوزه نمایندگی ولی فقیه خبرداد و گفت :  کلیه برنامه ها و فعالیتهای این حوزه در سال 99  در این نرم افزار درج و جانمایی خواهد شد.

در پایان جلسه  از زحمات رئیس  پیشین اداره آموزش عقیدتی (اقای شاهرخی) تقدیر و حکم آقای  آقای حسین قیامی بعنوان رئیس جدید این اداره قرائت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید