Iranian Agriculture News Agency

پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در محل معاونت توسعه مدیریت و منابع برگزار شد.

پنجمین جلسه کارگروه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر حراست، مدیر پشتیبانی و رفاه، مدیر امور اداری، مدیر درمانگاه شوریده و رئیس روابط عمومی برگزار شد پس از بررسی پیشنهادات و  مقرر گردید:

1-از تاریخ 99/01/23 طبق نامه ریاست محترم سازمان، کلیه قسمت ها و بخش های سازمان فعال خواهند بود، جز درمواردی که همکار دارای بیماری های ذکر شده در نامه مذکور باشد که در این موارد می بایست همکار کلیه مستندات و سابقه بیماری تحت درمان، جراحی های صورت گرفته و در کل، پرونده پزشکی خود را تحویل مدیر مربوطه نماید و مدیر ضمن بررسی، مدارک را به انضمام ذکر روزهای عدم حضور، به امور اداری سازمان ارسال کند. پس از تایید پرونده توسط درمانگاه شوریده، امور اداری بسته به نوع مدارک و تایید درمانگاه، دورکاری یا مرخصی استحقاقی را اعمال کند.

2-مقرر گردید درمانگاه شوریده تا روز شنبه 23/01/99 گزارشی از وضعیت ابتلای همکاران به کرونا به سازمان ارائه کند.

3-درب اصلی سازمان کما فی السابق بسته بوده و پاسخگوئی از درب پشتی (پارکینگ) به ارباب رجوع ارائه خواهد شد و همچنان ورود ارباب رجوع به سازمان با رعایت تهمیدات پیش بینی شده است.

4- تمامی خدمات دفتری و اداری شرکت تعاونی مصرف سازمان، خارج از ساختمان و صرفا در فروشگاه تعاونی مصرف انجام خواهد شد.

5-تا اطلاع ثانوی به منظور کاهش تردد ارباب رجوع (کشاورزان و بهره برداران) به سازمان، راهنمائی های لازم در مدخل ورودی درب پشتی جهت انجام کلیه خدمات غیرحضوری در پنجره واحد eagri.maj.ir و سامانه مدیریت خدمات دستگاههای اجرائی به آدرس gservice.aro.gov.ir صورت گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید