Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

جلسه معاونین و مدیران ستادی با حضور رئیس سازمان روز دوشنبه 18 فروردین ماه در اتاق جلسات برگزار شد.

برگزاری  جلسه معاونین و مدیران ستادی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان درابتدای این جلسه طی سخنانی اظهار داشت: خداوند بار دیگر قدرت اش را با نمایان کردن ضعف غربی ها در مقابله با کرونا به  مردم ما نمایش داد.

 حجت الاسلام احمدی پناه افزود: وضعیت کشور ما در مدیریت کرونا از بسیاری کشورها بهتر است بطوریکه برای کمک به نابودی کرونا  همه دست به دست هم داده اند ،.این بیماری یک آزمایش الهی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی نیز در این جلسه ضمن تشکر از خدمت گزاران سلامت و تبریک سال جدید و شعبانیه، از زحمات همکاران در ایام تعطیلات نوروزی قدردانی نمود.

محمد رضا اورانی  گفت: حدود۲۲ سال است رهبر معظم انقلاب سالها را نام گذاری می کنند  که ۱۵ تا ۱۶ مورد از این اسامی در مورد اقتصاد است ، جهش تولید به معنای لغوی  جستن و پریدن است.

وی ادامه داد: جهش تولیددر معنای دیگر به مفهوم بسیج تمام امکانات ظرفیت ها،  توانمندیها در سازمان ، ادارات کل  و در شورای اسلامی روستاها دهیاری ها... است  که در خرید حمایتی زعفران و  جهش در کشت کلزا این کار عملا انجام گرفت.

وی بیان کرد: در جهش تولید باید تلاش و زحمات یکایک ما در معاونت ها و مدیریت ها دیده  شده  و ملموس باشد وکف عملکرد و تلاش مانسبت  سال 98 سه برابر بشود ، بنابرین جهش در تولید  باید در واقع فراتر از گذشته باشد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی  بر موضوعاتی مانند حفظ تولید موجود ، فعال شدن واحدهای تولیدی راکددارای ظرفیت خالی را در همه قسمتها  و بکارگیری سرمایهای دولتی و شرکتهای دانش بنیان تاکید کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید