Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خبر داد:

رشد چهار برابری محصولات کشاورزی در طی 40 سال

جلسه شورای عمومی یا حضور رئیس سازمان و معاونین ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان ، مدیرا ن و جمع کثیری از کارکنان روز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در نمازخانه برگزارشد .

رشد چهار برابری محصولات کشاورزی در طی 40 سال

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان در این مراسم طی سخنانی اظهارداشت: ایام ا.. به روزهایی گفته می‌شود که انسانها قدرت خدا را می بینند و برای انسانها ایام ا... از آیات الهی است.

حجت الاسلام احمدی پناه افزود: شعارهای انقلاب اسلامی بر اساس فطرت انسانی است ، آزادی ، اخلاق ، برادری و معنویت از شعاهایی هستند که درهمه زمانها زنده اند .

وی ادامه داد: دهه فجر فرصتی است که خدمات چهل ساله انقلاب را یادآوری کنیم که بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب این خدمات با هیچ دورانی قابل مقایسه نیست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی برای ایران عزیز برکت بود و این را همه باید قدر بدانیم.

محمدرضا اورانی افزود: ارزش محصولات کشاورزی نسبت به سال 57 (باقیمت ثابت 2010) رشد 4 برابری داشته و ایران هجدهمین کشور در تولید محصولات دائمی کشاورزی است.

وی ادامه داد: میزان تولید تخم مرغ در سال 57 شانزده هزارتن  بوده که هم اکنون فقط در در خراسان رضوی 142 هزار تن تخم مرغ تولید میشود بطوریکه در 9 ماه گذشته 12 هزار تن تخم مرغ از استان به خارج از کشور صادر شده است.

وی عنوان کرد: تولید گوشت قرمز در سال 57 در کشور 355 هزارتن بوده که الان به بالای 840 هزار تن رسیده است همچنین میزان تولید آبزیان پرورشی تاز 39 هزارتن درسال 57 به 884 هزار تن فعلی رسیده است و در نهاین کل تولید مواد غذایی در کشور از 25 میلیون تن به 125 میلیون تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی  اضافه کرد: تلاش فردای ما فردای ایران  را می سازد و ما باید این تفکر بزرگ را داشته باشیم که برای این آب و خاک و مردم کار می کنیم  تا با مسائل فرعی احساس خستگی به خود راه ندهیم.

در این مراسم از تعداد 66 نفر از کارشناسان و 6نفر از مدیران بر اساس ارزشیابی صورت گرفته تقدیر بعمل آمد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید