Iranian Agriculture News Agency

نهم لغایت دوازدهم از نهم لغایت دوازدهم بهمن ماه؛

نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهدافتتاح می‌شود

رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی باز برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی کشاوررزی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از نهم لغایت دوازدهم بهمن ماه امسال خبر داد.

 نمایشگاه بین‌المللی کشاورزی در مشهدافتتاح می‌شود

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، حسن رستمی رئیس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاوررزی، گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی کشاوررزی با همکاری و هماهنگی این سازمان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد از نهم لغایت دوازدهم بهمن ماه امسال برگزار خواهد شد.

 رستمی افزود: این نمایشگاه که با مشارکت فعال و حضور حدود 300 شرکت کننده در فضایی بالغ بر 45 هزار متر مربع فضای سرپوشیده، برگزارمیشود میتواند تأثیر بسیار مطلوبی در روند توسعه بخش کشاورزی داشته باشد.

وی هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه را  شناسایی توانمندی تولیدکنندگان داخلی، آموزش و اطلاع رسانی آخرین دستاوردهای نوین صنعت کشاورزی و حمایت از تولید کالای ایرانی عنوان کرد و ادامه داد:  همزمان با این نمایشگاه  سمینارها و کارگاه های تخصصی برگزار و رونمایی از فناوری های پیشرفته در بخش کشاورزی  صورت خواهد گرفت.

گفتنی است،استان خراسان رضوی با تولید بالغ بر 7.3میلیون تن انواع محصولات کشاورزی زراعی، باغی و دامی و کسب رتبه‌های برتر یکی از قطب های اصلی کشاورزی در سطح کشور محسوب می شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید