Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی:

هماهنگی با تشکل‌های بخش کشاورزی متضمن تولید و اشتغال پایدار است

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:برای اینکه تولید و اشتغال پیدار داشته باشیم باید با تشکلهای بخش کشاورزی همدل و هماهنگ باشیم و این ارتباط تداوم داشته باشد.

هماهنگی با تشکل‌های بخش کشاورزی متضمن تولید و اشتغال پایدار است

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی محمد رضا اورانی در نشست کارگروه راهبری توسعه مدیریت سازمان جهاد کشاورزی که با حضور معاونین و مدیران سازمان ،رییس سازمان نظام مهندسی و اعضای کارگروه برگزار شد گفت: در همه مراحل تولیدو عرضه در بخش کشاورزی باید با بهره برداران و فعالان بخش در ارتباط باشیم. وی افزود: از مسئولین سازمان میخواهم بیشتر وقت خود را برای ملاقات با کشاورزان اختصاص دهند.

این مقام مسئول اظهار داشت: وظایف تصدی گری باید به فعالان بخش کشاورزی از جمله سازمان نظام مهندسی سپرده شود.

وی تاکید کرد: باید ساختار لازم برای تحقق این مهم فراهم شود و فعالیتهای سازمان برون سپاری گردد.

اورانی گفت:تشکلهای بخش کشاورزی باید در تصمیم سازیها و تصمیم گیریها شرکت داده شوند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی به هوشمند سازی فعالیتها در سازمان اشاره کرد و گفت: هوشمند سازی کشاوزی موجب تسریع در انتقال تکنولوژی بین کارشناسان و محققان می‌شود.

وی گفت:با استقرار هوشمند سازی در سازمان میتوانیم تکنولوژی را در مزارع ارتقا دهیم و نظارت دقیقی داشته باشیم و با ادامه این روند میتوان چشم انداز مطلوبی را در بخش کشاورزی برای آینده ترسیم کرد.

در ابتدای این نشست معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی سازمان با اشاره به دستور کار جلسه به افکار سنجی دوره ای در سازمان گفت: با استفاده از پرسشنامه پژوهشکده مرکز آمار ایران، روابط عمومی با همکاری گروه نوسازی و تحول اداری موظف هستند هر چهار ماه یکبار ارزیابی را در سطح استان و شهرستانها انجام و نتیجه را در کارگروه اعلام کنند.

مهندس محسن اسفندیاری اظهار کرد: حسب دستور رییس سازمان مبنی بر واگذاری فرایندها به بخش خصوصی از این پس نظارت مدیران بر این واگذاری‌ها به عنوان یکی از شاخص های ارزیابی برای مدیران ستاد و شهرستانها مد نظر قرار خواهد گرفت.

وی از گروه نوسازی و تحول اداری خواست در راستای تقویت ارتباط دوسویه بین همکاران و مدیران و بهره مندی از نظرات بهره برداران بخش کشاورزی هر چه سریعتر نظام پیشنهادات را راه اندازی و در پورتال سازمان نیز فعال شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید