Iranian Agriculture News Agency

کسب مقام برتر کشور توسط امور اراضی خراسان رضوی

گردهمایی آموزشی امور اراضی ویژه مدیران جهادکشاورزی خراسان رضوی با حضورمدیر کل ساماندهی اراضی و معاون مدیر کل دفتر حفظ کاربری سازمان امور اراضی کشور ، رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ، مدیرکل منابع طبیعی خراسان رضوی، مدیران جهاد کشاورزی و روسای امور اراضی شهرستان‌های استان و دستگاه‌های نظارتی سازمان برگزار شد.

کسب مقام برتر کشور توسط امور اراضی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، رییس سازمان جهاد کشاورزی به کسب رتبه برتر کشور توسط امور اراضی استان اشاره و از زحمات کلیه همکاران قدردانی کرد.

محمد رضا اورانی با اشاره به کاداستر و رفع تداخلات عنوان کرد:با توجه به سطح وسیع اراضی کشاورزی استان اقداماتی که در این راستا درسالهای قبل انجام شده ناچیز بوده است. وی ضمن تشکر از زحمات مدیریت امور اراضی استان خواستار افزایش تعداد پلاک های رفع تداخل شده گردیدو از مدیران شهرستانها خواست در این رابطه پیگیریهای ویژه داشته باشند.

این مقام مسئول به یکپارچه سازی اراضی اشاره کرد وگفت: با توجه به ابلاغ برنامه تکلیفی برای شهرستانها تمام تلاش خود را برای پیگیری و تشکیل کارگروهها معطوف دارید.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان گفت: در خصوص اعمال قانون در موضوعات امور اراضی خارج از مباحث توصیه ای اقدام نموده و حرف اول و آخر قانون میباشد.وی از مدیران خواست برای اطلاع همکاران از قوانین تمهیدات لازم در زمینه آموزشهای لازم را داشته باشند.

اورانی از مدیران شهرستانها خواست در خصوص وصول مطالبات و عواید پیگیری های لازم را داشته باشند.

در پایان این نشست به تعدادی از همکاران امور اراضی و مدیران شهرستان‌ها که طی سال جاری اقدامات شایسته ای داشتند لوح تقدیر اعطا شد.

لازم به ذکر است میزان 10193 هکتار ازاراضی استان رفع تداخل گردید و در دستور کار اجرای پروژه کاداستر اراضی کشاورزی  ونهایتا صدور سند مالکیت بنام مالکین قرار گرفته است.​ همچنین 35 هکتار از اراضی ملی استان به طرحهای کشاورزی و غیر کشاورزی واگذار شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید