Iranian Agriculture News Agency

بررسی طرح‌های مشکل‌دار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: در نه ماهه اول سال تعداد ۱۰۸ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و گروه‌های کاری ذیل آن در استان برگزار شده است.

بررسی طرح‌های مشکل‌دار در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، علی یگانه مقدم افزود:هدف از تشکیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و اشتغال کم کردن موانع بر سر راه سرمایه گذاران و تسهیل سرمایه گذاری است.

وی گفت: برای سهولت در رسیدگی به مشکلات،5 گروه کاری شامل گروه کاری امور زیربنایی ، طرحها و سرمایه‌گذاری، گروه کاری امور مالیاتی، تامین اجتماعی و گمرک، گروه کاری امور بانکی و تسهیلات، گروه کاری انرژی، شهرک‌های صنعتی و محیط زیست و گروه کاری امور کشاورزی در نظر گرفته شده است. وی افزود:مسئولیت کارگروه با شخص استاندار و دبیری آن به عهده رییس سازمان صمت است.

یگانه مقدم گفت: معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی استان دبیری گروه کاری امور کشاورزی را عهده دار است. در راستای واگذاری وظایف تصدی گری، مسئولیت گروه کاری کشاورزی به عهده نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی استان است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:  در جلسات تشکیل شده مشکلات 70 طرح کشاورزی از شهرستانهای استان مورد بررسی قرار گرفته است.

وی بیان کرد: بدهی معوقه به سیستم بانکی، درخواست تسهیلات ، انشعاب گاز و برق و ... صدور جواز تاسیس و  پروانه های بهره برداری و تغییرظرفیت و ... از جمله موارد مطرح شده در این کارگروه است.

 این مقام مسئول خاطر نشان کرد: در صورت عدم رفع مشکل در گروه های کاری پرونده به کارگروه تسهیل و رفع موانع  تولید استان ارجاع داده میشود .وی افزود: در این راستا تاکنون 6 پرونده با موضوعات کشاورزی در این کارگروه طرح موضوع شده است و نتایج مطلوبی حاصل شدهاست.

یگانه مقدم در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون یک پرونده به ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور برای رفع مشکل ارجاع داده شده است که در دست پیگیری است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید