Iranian Agriculture News Agency

گردهمائی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و رابطین آموزش عقیدتی

گردهمائی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و رابطین آموزش عقیدتی شهرستانها با حضور قائم مقام رئیس سازمان و مدیر حوزه ریاست ، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان، روز ۳ شنبه چهارم دیماه در اتاق جلسات برگزار شد.

گردهمائی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه و رابطین آموزش عقیدتی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، قائم مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی در این جلسه  ضمن قدردانی از همراهی مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه شهرستانها در کمک و حمایت ازمدیران گفت: شرایط حساس فعلی و مشکلات معیشتی مردم بیش از پیش نقش جهادکشاورزی را در تامین امنیت غذایی کشور پررنگ می کند.

جواد اسماعیلی افزود: ما  بایددر حوزه جهادکشاورزی با ایجاد هم افزایی با امامان جمعه، شهرستان را به سمت رشد مضاعف در حوزه رفع موانع تولید پیش ببریم.

وی ادامه داد: از آنجایی‌که ارزشیابی جهاد کشاورزی شهرستانها ماهانه انجام می شود لازم است رونوشت این ارزشیابی ها برای  مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه نیز ارسال شود  تا از نقش فرهنگی  دفاتر در راستای اجرای درست فرایند و رفع نواقص  احتمالی استفاده شود.

قائم مقام رئیس سازمان گفت: پیشنهاد می شود در حوزه فرهنگ سازمانی کمیته ای متشکل از مدیر جهاد کشاورزی ، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، و همکارانی که خلاق و خوش فکر هستند، تشکیل شود.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان نیز در این جلسه بیان کرد: : مسائل اقتصادی درحال حاضر دغدغه اصلی کشور ماست. تجربه موفق کار جهادی در جهادسازندگی رخ داده، همیشه سعی کرده ایم مدیریت جهادی را نهادینه کنیم اما نتوانستیم جامعیت آن را به عمل برسانیم. 

حجت الاسلام  احمدی پناه  افزود: از ریاست سازمان انتظار داریم تعاملی بوجود آید تا از ظرفیت روحانیون بیشتر  استفاده شود.

وی ادامه داد: زیباتر است که جشنواره ها با عنوان جشن شکرگزاری برگزار شود. ما نیز از ارزشیابی ها استقبال کرده ایم و دغدغه ما این بوده که بیشتر در مجامع حضور پیدا کنیم و با نقش فرهنگی در تبیین اهداف سازمانی همراه مسئولین باشیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید