Iranian Agriculture News Agency

اعتبار اسنادی (LC) قابل انتقال بانک تجارت در خدمت تشکل‌های دامی خراسان رضوی

جلسه برنامه ریزی و مشارکت تسهیلاتی بانک تجارت با تشکل ها و زنجیره های تولید بخش دام و طیور استان با حضور مدیر امور سرمایه گذاری سازمان، کارشناسان امور دام ، سرپرست بانک تجارت ناحیه ۱ مشهد و هیئت همراه، در اتاق جلسات برگزارشد.

اعتبار اسنادی (LC) قابل انتقال بانک تجارت در خدمت تشکل‌های دامی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، در این جلسه سرپرست بانک تجارت ناحیه 1مشهد  اظهار داشت: اعتبار اسنادی LC   (قابل انتقال) یکی از مزیت های رقابتی بانک تجارت در حوزه صادرات و واردات است که در حوزه ارزی، باعث سرعت بیشتر معاملات و به حداقل رسیدن کارمزدهای بانکی می‌شود.

محسن گواهی افزود: بانک تجارت بسته هایی تهیه خواهد کرد تا برای خدمات کلان تجاری به تشکل های حوزه دام و طیور استان اجرایی‌تر باشد.

مسئول بازاریابی بانک تجارت نیز در این جلسه گفت: دغدغه صادرات و واردات در استان این بوده چرا مجبور باشیم حتما نهاده های دامی موردنیاز را از امیرآباد و بندر امام بارگیری کنیم که مستلزم پرداخت هزینه های گزاف حمل بر تولیدکننده است،  چرا نتوانیم از مرز سرخس با بازارهای آسیای میانه تبادلات داشته باشیمو بانک تجارت این امکان را فراهم کرده است.  

ریحانه شیرسوار ادامه داد: در طرح آسان خرید بانک تجارت این امکان فراهم شده که برای مشتریان شما با ارائه وثایق، کارت اعتباری تا سقف 200میلیون ریال صادر شود که با کشیدن کارت در دستگاه های کارتخوان که در اختیار تشکل های دامی قرار خواهد گرفت، عملیات پرداخت اقساط در سررسید، توسط بانک انجام می شود و دغدغه ای بابت وصول شدن اقساط نخواهید داشت.

دبیر انجمن کارخانجات خوراک دام استان  نیز در این جلسه بیان کرد:  ظرفیت تولید خوراک دام استان 16 هزار میلیارد ریال است که این مبلغ حداقل سرمایه اولیه کارخانجات خوراک دام در استان است.

فریدون کافی افزود: روزانه بالغ بر2 هزارو 500 تن   خوراک دام در استان تولید می شود که مصرف ماهیانه استان حدود 65 هزار  است.

وی ادامه داد: در خصوص تامین نهاده های دامی سازمان جهادکشاورزی پیگیری های مطلوبی انجام داده است اما باتوجه به ظرفیت تولیدات دامی، بازهم نیاز به نهاده ها در استان وجود دارد.

 دبیر انجمن کارخانجات خوراک دام  خراسان رضوی نیز در این جلسه  گفت: بانک تجارت برای زنجیره های تولید که سیکل کامل تولید تا عرضه را دارند و نیاز به حمایت بیشتر هستند چه برنامه ریزی را در دست اقدام دارد و چه مزیتی برای این زنجیره ها در نظر می گیرد؟

 

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید