Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی خبر داد:

خرید 502هزار تن گندم از کشاورزان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: معیشت مردم به عملکرد یکایک ما بستگی دارد. در بحث خرید گندم اکثر استان‌ها نتوانستند مانند سال قبل خرید انجام دهند، درحالی که ما در استان 502 هزار و 500 تن گنم خرید کردیم.

خرید 502هزار تن گندم از کشاورزان

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی، محمدرضا اورانی افزود: این در حالی است که استان ما با افغانستان 300 کیلومتر مرز مشترک داشته و از طرفی بیشترین تعداد دام را در کشور داریم. این موفقیت به این دلیل رخ داد که همه بخشهای سازمان و دستگاه‌های برون‌بخشی در استان همکاری کردند  و درکنار هم بودند.

وی ادامه داد: کار بسیجی یعنی این، بنابر این همه ما باید  از کاری که از دستمان برمیآید  دریغ نکنیم و فرهنگ جهادی و بسیجی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اورانی بیان کرد: ما آمادگی داریم از طریق کانون‌های تخصصی بسیج و همکاری مدیریت ترویج و سایر معاونت ها و مدیریتها کارهایی که به خاطر اعتبار مانده بااولویت مناطق محرو م ، پی گیری کنیم.

رئیس سازمان  جهاد کشاورزی  خراسان رضوی اضافه کرد:  اگر وام ارزان قیمت ، یارانه بلاعوض و کمک فنی اعتباری داریم آن را به منطق محروم هدایت کنیم و در سیاستها و برنامه ریزی ها محرومین را در اولویت برنامه های خود قرار دهیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید