Iranian Agriculture News Agency

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

با حضور قائم مقام رئیس سازمان، دفتر پژوهش و فناوری در سازمان جهاد کشاورزی افتتاح شد.

افتتاح دفتر پژوهش و فناوری در سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار ایانا در خراسان رضوی قائم‌مقام رئیس سازمان در مراسم افتتاح این دفتر ضمن تشکر از تعامل و ارتباط مرکز تحقیقات کشاورزی با سازمان، از استقرار سایت "کشاورز یار" که با هدف انتقال دانش به تمامی ذینفعان به‌ویژه بهره‌برداران بخش کشاورزی در مرکز تحقیقات کشاورزی که بنا به درخواست سازمان راه‌اندازی شده است، تقدیر کرد.

جواد اسماعیلی هدف از ایجاد این دفتر را پیگیری نقشه راه مرکز تحقیقات بر اساس نیازهای بخش کشاورزی و تهیه برش شهرستانی آن دانست که درجلسات مشترک سازمان با مرکز تحقیقات مورد تاکید رئیس سازمان بوده است.

وی افزود: پیگیری اولویت‌های تحقیقاتی متناسب با نیاز حوزه اجرا، پیگیری تشکیل کمیته‌های فنی بخش‌های اجرایی سازمان، حضور محققین موضوعی در این کمیته‌ها و رصد مصوبات کمیته‌های فنی از مهم‌ترین وظایف این دفتر به‌شمار می‌رود.

قائم‌مقام رئیس سازمان جهاد کشاورزی همچنین مواردی چون پیگیری خلاصه گزارش مدیریتی کمیته‌های فنی، پیگیری برگزاری سمینارهای کاربردی منتج از طرح‌های تحقیقاتی، پیگیری مسائل مربوطه به آموزش بهره‌برداران، پیگیری در خصوص شناسایی و اشاعه فناوری‌های نوین و مرتبط با واحدهای کوچک‌مقیاس را از انتظارات دیگر سازمان از دفتر پژوهش و فناوری عنوان کرد و گفت: در این راستا برای تحقق اهداف تبیین شده، همه همکاران و معاونین و مدیران سازمان، همکاری لازم را به عمل خواهند آورد.

در پایان اسلامی، عضو هیات علمی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی به‌عنوان مسئول دفتر پژوهش و فناوری سازمان معرفی شد. 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید