Iranian Agriculture News Agency

ستاد توسعه بیمه محصولات کشاورزی شهرستان درمیان ویژه محصولات زراعی

مدیرجهادکشاورزی شهرستان درمیان از تشکیل ستاد توسعه بیمه محصولات کشاورزی در این شهرستان خبر داد و گفت: در جلسه مذکور، برای حوزه قهستان، مرکزی و شهر اسدیه، دهستان درمیان، حوزه های روستاهای آواز، نصرالدین،آبگرم، شهرگزیک و نهایتاً حوزه شهر طبس مسینا، دستگرد، سلمان آباد و حومه آن به تفکیک هر کدام در خصوص بحث بیمه محصولات زراعی وباغی یک کارگزار یا بازاریاب ذیل کارگزار اصلی معین شد.

ستاد توسعه بیمه محصولات کشاورزی شهرستان درمیان ویژه محصولات زراعی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، سیدمحسن نصیرائی افزود: طی این جلسه مشخص شد که مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای سبزآفرینان فلق هر هفته می بایست یک گزارش پیشرفت فیزیکی مقایسه ای برای مدیرشهرستان به عنوان رئیس ستاد بیمه محصولات کشاورزی شهرستان جهت رصد وبرنامه ریزی ارسال نماید ونهایتاً جلسه بعدی ستاد در مورخ 1400/9/30 برگزار گردد.

وی اظهار کرد: در این جلسه مقررشد هرکارگزار یا بازاریابی که عملکرد مثبتی نسبت به جلسه قبل و قابل دفاع نداشته باشد از چرخه عمل حذف شود و مسئولین بیمه کشاورزی استان نیز ملاک ادامه همکاری کارگزاران را صدور بیمه های جدید زراعی وباغی اعلام کردند وبسنده نمودن به بیمه های تمدیدی از محل غرامت های سالیانه و سایر منابع جایگزین قابل قبول نخواهد بود.

مدیرجهادکشاورزی شهرستان درمیان گفت: در این جلسه مسئولین  و روسای مراکز مکلف به برگزاری حداقل 2 کلاس ترویجی در خصوص بیمه محصولات کشاورزی بخصوص زراعی وباغی در هفته، که می بایست در جلسات آتی ستاد ارائه گزارش عملکرد بدهند.

اداره ترویج مدیریت جهاد درمیان نیز مکلف به هماهنگی لازم با مدیرعامل وکارگزاران مشخص شده گشت و هرگونه اطلاعات اعم از مالکین چاه ها،قنوات بزرگ،مددکاران ترویجی، مدیران صندوق های خرد زنان روستایی،تسهیلگران و هماهنگی با مراکز را می بایست برای شرکت خدمات بیمه ای کشاورزی سبزآفرینان فلق مهیا نماید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید