Iranian Agriculture News Agency

آغاز حرکت چرخ تولید ۶ کارخانه لبنیات خراسان جنوبی

رییس سازمان در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور استاندار خراسان جنوبی در اتاق بازرگانی بیرجند برگزار شد، گفت: از ۱۱ واحد تولید فرآورده‌های لبنی استان ۹ واحد تعطیل شده که با پیگیری استاندار و کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان ۶ واحد در حال تعیین تکلیف است و با دریافت تسهیلات به چرخه تولید بازخواهند گشت.

آغاز حرکت چرخ تولید ۶ کارخانه لبنیات خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان‌جنوبی، "غلامرضا قوسی"  افزود: برای رفع مشکلات واحدهای فرآورده‌های لبنی چند جلسه از جمله یک جلسه با حضور فعالان این حوزه، بانک‌های عامل و مسوولان مربوطه ۲۸ مهر ماه برگزار شد.

وی بیان کرد: در این نشست مقرر شد بانک‌ کشاورزی و صندوق کارآفرینی امید در استان نسبت به پرداخت تسهیلات به واحدهای مذکور در صورت تسویه بدهی‌های قبلی اقدام کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در حال حاضر پرونده واحد تولیدی هجرت طبس برای اخذ ۲ میلیارد تومان تسهیلات، شیر خشک سربیشه برای ۱۵۴ میلیارد تومان، واحد سنگ تراش نهبندان برای سه میلیارد تومان، واحد ستره برای توسعه طرح برای اخذ ۲ میلیارد تومان و سایر واحدها از جمله آنا و البان در حال تکمیل است.

قوسی گفت: تسهیلات مورد نیاز این واحدهای تولیدی از محل اعتبار مشاغل پایدار، تبصره ۱۸ و منابع داخلی بانک‌ها پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید