Iranian Agriculture News Agency

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی خبر داد:

پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی تا پایان شهریورماه

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از پلاک گذاری تراکتور‌ها و کمباین‌ های بخش کشاورزی در استان خبر داد وگفت: پلاک گذاری تراکتور‌ها و کمباین‌ های بخش کشاورزی استان تا پایان شهریور ماه انجام می‌شود.

پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی تا پایان شهریورماه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، غلامرضا قوسی افزود: مجموعه جهاد کشاورزی و پلیس راهور استان آماده همکاری برای بازدید و انجام کار‌های پلاک گذاری هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر پلاک گذاری مخصوص تراکتور‌ها و کمباین‌ها انجام می‌شود اظهار کرد: از اول مهرماه، تراکتور‌ها و کمباین‌هایی که پلاک گذاری نشده اند باشند سوختی دریافت نمی کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: تراکتور‌هایی که خارج از بخش کشاورزی فعالیت می‌کنند مثل جوشکاری ها، تراکتور‌هایی که در معدن یا در شرکت‌ها کار می‌کنند در صورتی که تعهد عدم دریافت سوخت از بخش کشاورزی بدهند، جهاد کشاورزی می‌تواند پلاک گذاری را برای آن‌ها انجام دهد.

وی ادامه داد: این تراکتور‌ها باید سوخت مورد نیاز خود را از بخش صنعت و یا سایر صنوفی که در آن فعال اند دریافت کنند.

قوسی با بیان اینکه پلاک گذاری ماشین‌های بخش کشاورزی از سال ۹۳ در کشور در حال انجام است گفت: تاکنون ۹۰ درصد تراکتور‌ها در استان پلاک گذاری شده اند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: در حال حاضر در سامانه پلیس راهور بحث محدودیت سنی برای پلاک گذاری وجود ندارد و حتی تراکتور‌ها با ۴۰ سال سن هم پلاک گذاری می‌شوند.

وی هدف از پلاک گذاری ماشین‌های بخش کشاورزی را هویت دار کردن این ماشین‌ها اعلام کرد و گفت: سهمیه سوخت بر اساس سطح زیر کشت از سوی شرکت پخش به ماشین آلات کشاورزی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید