Iranian Agriculture News Agency

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی در خراسان جنوبی

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی به پرداخت مبلغ ۶ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تسهیلات تولید و اشتغال، برای طرح‌های کشاورزی خراسان جنوبی اشاره کرد و گفت: این مقدار تسهیلات از آغاز امسال تاکنون به ۴۲ طرح کشاورزی در بخش گلخانه‌ها، صنایع تبدیلی و تکمیلی، بخش دام و سرمایه در گردش پرداخت شد.

پرداخت ۷ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح‌های کشاورزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی،  مهدی فرجامی فر با بیان اینکه  بیشترین طرح پرداختی به گیاهان دارویی با ۱۹ طرح اختصاص دارد، گفت: تعداد پرونده‌ های تشکیل شده برای دریافت تسهیلات از آغاز امسال را ۸۵۲ طرح با اعتبار ۴۱۰ میلیارد و ۷۷۳ میلیون تومان است.

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی عنوان کرد: از این تعداد ۵۷۰ طرح تایید و برای دریافت ۲۷۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک ‌ها معرفی شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در حال حاضر ۱۰ میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان در حال پرداخت به ۵۴ طرح مصوب در بانک‌ها است.

این اعتبارات مربوط به ردیف اعتباری "بند الف تبصره ۱۸" قانون بودجه است که اعتبارات در رشته ‌های گلخانه ها، گیاهان دارویی و زعفران، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی و تکمیلی، محصولات دام و طیور، کسب و کار‌های کشاورزی، تعاونی ها، بازرگانی و تجارت در بخش کشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید