Iranian Agriculture News Agency

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان خراسان جنوبی

مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی از پرداخت تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی امسال به ۲۴۸ بهره بردار خبر داد و گفت: تسهیلات پرداخت شده به این طرح‌ها ۱۰ میلیارد و ۹۴۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی فرجامی‌فر گفت: همچنین ۵۲ طرح با اعتبار ۸۵۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بانک‌ها مصوب شده و آماده پرداخت است.

مدیر سرمایه گذاری جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه در این مدت ۵۶۳ فقره پرونده برای دریافت ۲۹ میلیارد و ۶۸۴ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شدند، اظهار کرد: این تسهیلات با نرخ سود ۱۵ درصد و بازپرداخت ۵ ساله است که به هر فعالیت فناورانه که باعث مکانیزاسیون در بخش کشاورزی شود، پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: بهره برداران علاوه بر خرید ادوات کشاورزی همچنین می‌توانند از این تسهیلات برای مکانیزه کردن فعالیت خود و تعویض سیتسم از سنتی به صنعتی استفاده کنند.

فرجامی فر اعتبار ابلاغ شده خط اعتباری مکانیزاسیون کشاورزی در سال جاری را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: پس از ثبت نام متقاضی، ۸۰ درصد هزینه خرید ادوات کشاورزی به عنوان تسهیلات پرداخت می‌شود.

متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می‌توانند سامانه سیتا سامانه یکپارچه اعتباری تسهیلات بانکی وزارت جهاد کشاورزی ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید