Iranian Agriculture News Agency

ادامه سیر صعودی اجرایی شدن نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی

مدیر شعبه شرکت شهرک‌های کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه گلخانه ها در چهار شهرستان آماده واگذاری به سرمایه گذاران است، گفت: عملیات اجرایی نهضت گلخانه ای در سطح استان و چهار شهرستان آغاز شده که در شهرستان سربیشه ونیز آیسک شهرستان سرایان عملیات اجرایی پیشرفت قابل قبولی داشته است.

ادامه سیر صعودی اجرایی شدن نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی سورگی اظهار کرد: در شهرستان زیرکوه عملیات حفر چاه و پمپاژ انجام شده و همچنین در شهرستان نهبندان اقدامات اولیه برای انتخاب پیمانکار صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه معابر نهبندان و زیرکوه در حال انتخاب پیمانکار و بقیه امور در دست مشاوران در حال مطالعه می باشد، اظهار کرد: در کل مساحت گلخانه‌ها، میزان ۱۵۰ هکتار عملیات اجرایی صورت گرفته، مساحت ۱۰۰ هکتار مطالعات نهایی شده، مساحت ۴۵۰ هکتار در حال مطالعه و همچنین در بارگاه‌های زرشک ۱۵۸ هکتار در دست مطالعه که ۱۶ هکتار آن واگذار شده و در بحث دامپروری ۱۶۷ هکتار و نیز در بخش شیلات نیز ۱۵۵ هکتار در دست مطالعه است.

مدیر شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی خراسان جنوبی بیان کرد: در مراحل اجرایی نهضت گلخانه ای، تاکنون چهار حلقه چاه مجوز گرفته که دو حلقه حفاری و دو حلقه نیز در مرحله عقد قرارداد است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید