Iranian Agriculture News Agency

تاکید رییس سازمان در خصوص تسریع در روند اجرایی نهضت گلخانه ای استان خراسان جنوبی

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خراسان جنوبی در جلسه نهضت گلخانه ای استان با تاکید بر اینکه در طرح نهضت گلخانه ای همه مسئول هستند گفت: این طرح باید کارشناسانه و دقیق پیش برود که بهره بردار و کشاورز، بدون هیچ مانعی بتواند سرمایه گذاری کند.

تاکید رییس سازمان در خصوص تسریع در روند اجرایی نهضت گلخانه ای استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی،غلامرضا قوسی با بیان اینکه در این طرح همه باید پاسخگو باشند، اظهار داشت: با توجه به ایجاد اشتغالی که در نهضت گلخانه‌ای بیان شده، می بایست تمامی امور صدور مجوزها، پرداخت تسهیلات، اعطای زمین یا بستن قرارداد مخصوص این طرح در اسرع وقت و در سهولت انجام گیرد تا کشاورز و بهره بردار ما به راحتی در این طرح شرکت کنند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی افزود: طرح بزرگی به نام نهضت گلخانه‌ای فرصتی مناسب برای استان است که می‌تواند کمک شایانی به اقتصاد و اشتغال استان کند.

وی ادامه داد: باید برنامه ها در زمینه های مختلف آموزشی، صدور مجوز و دیگر موارد به صورت روزانه رصد و پیگیری شود.

قوسی با اشاره به اینکه این طرح در هر شرایطی باید انجام شود بیان کرد: بستر مناسبی فراهم شده و باید در راستای توسعه استان قدم های مثبتی برداشته شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: در هفته دولت ۴ مجتمع کلنگ خورد و عملیات اجرایی آن آغاز گردید و انتظار می رود سایر کارهای اجرایی آن اعم از معرفی پیمانکار، عقد قرارداد و غیره در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید