Iranian Agriculture News Agency

آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات احداث گلخانه

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با بیان اینکه جمعه ۲۷ تیر آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان احداث گلخانه در خراسان جنوبی اعلام شد، گفت: این سامانه از ۲۱ تیر فعال شده و متقاضیان بخش گلخانه و صنایع تبدیلی و تکمیلی باید در مهلت تعیین شده به سامانه سیتا مراجعه و اطلاعات شخصی و طرح خود را ثبت کنند.

 آخرین مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات احداث گلخانه

به گزارش خبرنگار ایانا در استان خراسان جنوبی، مهدی فرجامی فر با بیان اینکه از سال گذشته ۲۵۵ طرح به بانک‌ها معرفی شدند که تاکنون برای دریافت تسهیلات مراجعه نکردند، افزود: اولویت پرداخت تسهیلات با متقاضیانی است که از سال گذشته در بانک عامل پرونده دارند، اما تاکنون موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند و بعد از آن سرمایه‌گذاران و متقاضیان جدید در اولویت پرداخت هستند.

مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از ابلاغ ۲۶ میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش به این بخش در امسال خبر داد و اظهار داشت: نرخ تسهیلات دربخش گلخانه‌ها را ۱۲.۵ درصد و صنایع تبدیلی و تکمیلی را ۱۵ درصد اعلام شده است.

وی با پیش‌بینی اینکه تسهیلات در دو ماه پس از معرفی به بانک به متقاضی پرداخت شود، عنوان کرد: تسهیلات بخش گلخانه‌ای شناور است و با توجه به متراژ گلخانه و طرح ارائه شده پرداخت می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید